Wat jammer dat je een klacht hebt! Soms loopt er iets anders dan verwacht en dat vinden wij heel vervelend. Laat het ons daarom direct weten als je klachten hebt. Dan kunnen wij daar meteen mee aan de slag. Wij streven altijd naar blije klanten. Je kan een klacht indienen via ons formulier of je kan direct contact met ons opnemen via 026-7511700.
Je krijgt binnen 24 uur een reactie van je vaste contactpersoon met een verklaring en/of uitleg.
Als dat nodig is maken we direct een plan van aanpak.
Wij houden al je klachten bij, en wat de oplossing was. Zo weet je altijd zeker dat alle informatie beschikbaar blijft.
Met onze expertise en jouw wensen passen we het script aan om problemen in de toekomst te voorkomen.
Nadat het probleem is opgelost plannen we een evaluatiemoment in. We kijken dan naar het proces van het oplossen van je klacht, en of de gekozen oplossing nog steeds voor jou werkt.
Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …
Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van belparkeren in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …
“GO Sharing wil duurzaam deelvervoer voor iedereen van deur tot deur toegankelijk maken. Daarmee staat het bedrijf aan het roer van de transitie …
Gaat er iets mis met doorschakelen? Is een probleem van je klant niet opgelost, terwijl dat wel mogelijk was? Is de afhandelingstijd te lang volgens jou? Het maakt niet uit waarover je een klacht hebt. Wij streven naar blije klanten, en als jij niet tevreden bent dan gaan we daar iets aan doen.
Nee, er zijn nooit kosten verbonden aan het indienen van een klacht.
Hoe sneller je een klacht indient hoe beter. Wij weten het graag direct wanneer jij niet tevreden bent met onze dienstverlening. En hoe sneller wij het weten hoe sneller we het kunnen oplossen!