In de zorg verdient elke patiënt hulp die snel, professioneel én persoonlijk is, op elk moment van de dag. Ook wanneer ze op afstand bellen met een vraag of een spoedmelding. Door klantenservice voor de zorg uit te besteden, ben je 24/7 bereikbaar voor je patiënten en kunnen jij en je collega’s je volledig richten op je echte werkzaamheden: het verzorgen en beter maken van mensen. Zo geef je je patiënten op ieder moment de zorg die ze verdienen!
Bij DIRECT klantcontact zijn we het vertrouwde verlengstuk van jouw zorginstelling en helpen we je patiënten verder op basis van een volledig script op maat. We handelen meldingen van patiënten efficiënt af en verbinden door naar juiste arts bij spoedgevallen. Je ontvangt een uniek doorkiesnummer, waarbij je zelf bepaalt wanneer je ons inzet, bijvoorbeeld tijdens piekmomenten of in het weekend!
Maak van elk contactmoment een kans om te verbinden met je patiënten. Met onze 24/7 klantenservice, afgestemd op de behoeften jouw zorginstelling, staan we altijd klaar – via telefoon, chat, e-mail en WhatsApp. Word ook een uitblinker in klantcontact!
Via een belletje kunnen patiënten snel vragen stellen of spoedmeldingen doorgeven. Met onze professionele en efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!
Creëer een naadloze en persoonlijkere ervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!
We leven in een drukke samenleving waarin men steeds snellere en meer toegankelijke service verwacht. Maar hoe goed sluit de bereikbaarheid en klantgerichtheid van jouw zorginstelling écht aan bij die verwachtingen?
Met de Klantenservice Checklist ontdek je direct hoe je jouw klantenservice naar een hoger niveau tilt:
Nieuwsgierig hoe anderen onze dienstverlening ervaren? Al meer dan 600 bedrijven gingen je voor.
Lees hier de succesverhalen van onze opdrachtgevers!
Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.
Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …
Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …
Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.
Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!
Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Check dan onze veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op!
Bij DIRECT Klantcontact geloven we in de kracht van goed opgeleide klantadviseurs. Onze medewerkers worden voortdurend getraind om op de juiste en professionele manier antwoord te geven op vragen van jouw patiënten, ongeacht de branche waarin je actief bent. We bieden individuele coaching en uitgebreide e-learnings aan, waardoor onze klantadviseurs zich voortdurend kunnen ontwikkelen. Deze e-learnings zijn beschikbaar in een speciale online omgeving en zijn afgestemd op verschillende branches en in sommige gevallen op een bedrijf. Ze zijn onderverdeeld in verschillende niveaus, en medewerkers kunnen door middel van het behalen van examens doorgroeien naar hogere niveaus. Op deze manier blijven onze klantadviseurs altijd leren en groeien in kennis.
De juiste vaardigheden
Bij DIRECT Klantcontact besteden we niet alleen aandacht aan inhoudelijke kennis, maar ook aan andere belangrijke vaardigheden die essentieel zijn in klantcontact. We trainen onze medewerkers op verschillende aspecten, waaronder:
Kennis continueren
Bij DIRECT Klantcontact vinden we het continu blijven leren en slimmer worden heel belangrijk. Dit betekent dat we met een continue ‘learning loop’ werken waarbij elke wijziging automatisch wordt meegenomen in onze ontwikkeltrajecten. Onze e-learnings worden nauwkeurig geüpdatet wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Op die manier gaat kennis nooit verloren. Wijzigingen binnen je organisatie kun je altijd doorgeven aan onze helpdesk, zodat we deze aanpassingen direct door kunnen voeren in zowel het script als de e-learnings.
Conclusie
Bij DIRECT Klantcontact streven we ernaar om klantcontactmedewerkers continu te laten leren en groeien. Door middel van individuele coaching en e-learnings kunnen ze zich zowel inhoudelijk als op het gebied van vaardigheden ontwikkelen. Onze medewerkers worden getraind om telefoongesprekken op een professionele en klantgerichte manier af te handelen. Ze beschikken over de juiste vaardigheden, zoals gespreksvaardigheden, analysevaardigheden en oplossingsgerichte antwoorden. Op deze manier zorgen we ervoor dat onze klantcontactmedewerkers altijd de beste service kunnen bieden en blijven groeien in kennis en vaardigheden.
Voordat je je officieel aanmeldt voor onze dienstverlening, bieden we je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een tweeweekse proefperiode kun je ontdekken wat onze service kan bijdragen aan jouw zorginstelling. Dit is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Wil je meer weten of je direct aanmelden voor de proefperiode? Klik dan hier.
De meest flexibele oplossingen bieden om verwachtingen te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT Klantcontact. We maken jouw zorginstelling écht 24/7 bereikbaar en – indien gewenst – zetten we specialistische teams op specifieke vragen en problemen van jouw patiënten. De telefoonservice is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven. En dat doen we al meer dan 30 jaar.
Na elk afgehandeld telefoontje ontvang je automatisch via de e-mail een gespreksverslag, waarin je precies kunt zien wat er is gezegd en welke actie er eventueel nog nodig is.
Wil je een direct overzicht van alle afgehandelde gesprekken in één maand? Dan heb je de optie om maandelijks een maandrapportage te ontvangen.
Bij DIRECT Klantcontact begrijpen we dat je snel wilt beginnen. Het aanmelden voor onze dienstverlening is dan ook eenvoudig en snel. Laat je gegevens achter via het formulier en een van onze consultants neemt binnen 24 uur op werkdagen contact met je op. We stellen een korte vragenlijst op om een script voor je op te stellen. Zodra dit is afgerond, kunnen we meteen aan de slag. En wist je dat je onze service zelfs 14 dagen gratis kunt uitproberen? Meld je hier direct aan voor de proefperiode. Wil je liever direct een afspraak inplannen voor vrijblijvend advies? Klik dan hier.