Het keurmerk én de bijbehorende sterren zijn een direct resultaat van het MTO van Fan Factory: de Fan Scan. Deze hebben we vorig jaar ook met succes uitgevoerd en toen hetzelfde keurmerk mogen ontvangen, weliswaar met 2 van de 3 sterren.
We vinden het belangrijk dat onze medewerkers met plezier naar hun werk gaan, en om daarvoor te blijven zorgen, hebben we zoveel mogelijk feedback en informatie vanuit medewerkers nodig. In december 2023 hebben onze medewerkers daarom anoniem het MTO opnieuw ingevuld en hebben ze DIRECT Klantcontact breed beoordeeld. In januari 2024 werden de resultaten uit het MTO aan ons getoond en daar zijn we ontzettend blij van geworden! Enkele fantastische resultaten uit het laatste MTO:
Deze uitkomsten weerspiegelen de toewijding, het harde werk en de samenwerking van iedereen binnen DIRECT Klantcontact. Het is geweldig om te zien dat onze aangescherpte focus op medewerkerstevredenheid zijn vruchten afwerpt en dat onze medewerkers zich gemotiveerd en gewaardeerd voelen tijdens hun werk. Dit motiveert ons alleen maar meer om door te gaan met het verbeteren van onze werkomgeving en het werkplezier, aangezien we natuurlijk ook specifieke aandachtspunten onder de loep hebben genomen. Zo blijven we onze medewerkers centraal zetten en gaan we samen voor succes!
Afgelopen week was het de Nationale Klantcontact Week. Een fantastische week waarin onze hardwerkende klantadviseurs centraal stonden en even flink in het zonnetje gezet werden. We nemen je mee in hoe wij deze mooie week hebben gevierd…
Lees meerElk bedrijf krijgt er in zekere mate mee te maken: personeelsverloop. Relatief gezien is er een hoog personeelsverloop in de klantcontact branche. Niet alleen kan dit een uitdaging zijn voor het binden van werknemers, maar ook brengt het een …
Lees meerBij DIRECT Klantcontact zijn we ervan overtuigd dat het stimuleren van medewerkersbetrokkenheid en tevreden medewerkers dé reden kan zijn om als organisatie meer succes te boeken. Daarom hebben we eind vorig jaar een bijzonder …
Lees meer