Klantcontact is een echt vak dat niet onderschat mag worden: het is het visitekaartje van je bedrijf en (mits je het goed aanpakt) datgene wat van reguliere klanten loyale klanten maakt. Om de week goed af te trappen zijn onze klantadviseurs op maandag heerlijk verwend met een vers ontbijtje op het werk. Van verse jus en Brabantse worstenbroodjes tot croissantjes en brie: alles was er om iedereen éxtra goedgehumeurd te stemmen.
Iedere klantadviseur heeft een kaartje ontvangen van diens teamleider met een persoonlijk berichtje en bedankje. Daar zijn onze teamleiders mooi druk mee geweest, maar het was voor hen een groot succes! Later in de week hebben we nog meer kunnen genieten van lekkernijen op kantoor, die werden rondgebracht door onze HR-toppers. Natuurlijk konden onze collega’s in Suriname niet achterblijven: ook zij kregen een persoonlijk bedankje en zijn door hun teamleider getrakteerd op lekkers. Voor ons dit jaar ook een Internationale Klantcontact Week, dus!
We hebben deze feestelijke week afgesloten met een bruisende borrel in onze bar. Daar proostten we op de klantadviseur en hebben we samen een heerlijke avond gehad. Hopelijk heeft iedereen genoten van de Nationale Klantcontact Week. Wij kijken in ieder geval terug op een meer dan geslaagde week!
We hebben geweldig nieuws! DIRECT Klantcontact heeft namelijk voor het tweede jaar op rij het keurmerk voor De Beste Werkplek mogen ontvangen van Fan Factory. Dit jaar hebben we zelfs 3 van de 3 bijbehorende sterren weten te behalen! …
Lees meerElk bedrijf krijgt er in zekere mate mee te maken: personeelsverloop. Relatief gezien is er een hoog personeelsverloop in de klantcontact branche. Niet alleen kan dit een uitdaging zijn voor het binden van werknemers, maar ook brengt het een …
Lees meerBij DIRECT Klantcontact zijn we ervan overtuigd dat het stimuleren van medewerkersbetrokkenheid en tevreden medewerkers dé reden kan zijn om als organisatie meer succes te boeken. Daarom hebben we eind vorig jaar een bijzonder …
Lees meer