skip to Main Content

24/7: de wereld van nu!

Laatste update op 7 maart 2019 om 02:50 pm
  • Blog
Leestijd: 2 minuten

Of het nu vroeg in de ochtend is, laat in de avond of midden in de nacht; digitale klanten willen op ieder moment van hún keuze snel en adequaat te woord worden gestaan, 24/7.

Kunnen ze buiten kantooruren met hun vragen alleen terecht op een antwoordapparaat, e-mailadres of social media? Jammer, maar helaas: in deze op volle toeren draaiende 24-uurs economie haken (potentiële) klanten dan definitief af om uit te wijken naar de concurrent die wél 24/7 bereikbaar is.

Webshops

In dat kader is het niet vreemd dat steeds meer bedrijven die grotendeels afhankelijk zijn van digitaal contact, bijvoorbeeld webshops en postorderaars, ervoor kiezen hun website snel en eenvoudig door DIRECT Klantcontact te laten optimaliseren met livechat. DIRECT Klantcontact faciliteert niet alleen de techniek, maar zorgt er tevens voor dat alle chats 24/7 direct en geheel volgens de instructies van de opdrachtgever beantwoord worden. Een professioneel team van ervaren chatagents zit dag en nacht klaar om de klanten van een nog steeds groeiend aantal bedrijven en organisaties vriendelijk te woord te staan.

ICT-bedrijven

Het zijn overigens niet alleen webwinkels en postorderbedrijven waarvoor het belangrijk is om 24/7 bereikbaar te zijn. Wat bijvoorbeeld te denken van ICT-bedrijven? Hun klanten rekenen erop dat hun servers en applicaties 24/7 in de lucht blijven. In geval van een storing moeten die ICT-bedrijven voor hun klanten dus ook 24/7 optimaal bereikbaar zijn. Bedrijven in deze branche kiezen er dan ook steeds vaker voor hun gehele klantenservice over te hevelen naar DIRECT Klantcontact.

Installatiebranche

Ook bedrijven met een eigen 24/7 storingsdienst, denk daarbij bijvoorbeeld aan de installatiebranche, kiezen er op steeds grotere schaal voor hun telefoon buiten kantooruren door te schakelen naar DIRECT Klantcontact. Ze voorkomen daarmee dat hun monteurs om de haverklap uit hun bed gebeld worden. Alleen bij spoedgevallen wordt er direct contact opgenomen met de dienstdoende monteur. In geval van loos alarm of zaken die tot de volgende ochtend kunnen wachten, zorgt DIRECT Klantcontact ervoor dat monteurs ongestoord van hun nachtrust kunnen genieten.

Dienstenpakket

DIRECT Klantcontact is een zogeheten multichannel contactcenter dat vandaag de dag de optimale bereikbaarheid van zo’n 1500 opdrachtgevers garandeert. Ze kunnen er niet alleen terecht voor 24/7 antwoordservice, maar ook voor livechat, e-mailafhandeling, webcare en de overname van de gehele klantenservice.

Interesse? Bel even met ons!

+31 (0)26 – 373 66 00

Back To Top