Samen met onze relaties streven we er ook dit jaar weer naar om iedereen zo snel mogelijk te helpen en de warmte zo veel mogelijk binnen te houden. Klantsuccessen zijn voor een groot gedeelte gebaseerd op klantprocessen. Dat weten de kundige klantenservicemedewerkers bij DIRECT Klantcontact natuurlijk als geen ander. Deze klantprocessen zijn al ruim van te voren inzichtelijk gemaakt. Onze klantcontactprofessionals zijn tijdig opgeleid om iedereen met technische problemen en vragen te kunnen helpen. Maar hoe ziet zo een voorbereidingsperiode er nou precies uit? Wybe de Groes, Directeur bij DIRECT Klantcontact, geeft graag een kijkje in de keuken van hoe zaken worden geregeld.
Met ‘het stookseizoen voor de deur’ is het van belang om goed voorbereid de winter in te gaan en te zorgen dat eventuele storingen vroegtijdig en op een gewenst moment verholpen kunnen worden. Om die reden wordt er te alle tijden geadviseerd om al voor het stookseizoen de cv-installatie een keer te laten proefstoken. Door tijdig te testen, komen waarschijnlijk al genoeg mankementen aan het daglicht.
Voor veel installatiebedrijven vangen de kundige klantcontactprofessionals van DIRECT Klantcontact tijdig én dagelijks het gehele klantcontact op. Al jarenlang zien we dat installatiebedrijven in de wintermaanden worden overspoeld met storingstelefoontjes.
Te druk bij de eigen klantenservice? Dan vangen wij de zogenoemde ‘overflow aan telefonie’ op. Bij calamiteiten en/of buiten werktijden handelen onze medewerkers altijd direct de melding af of plannen een monteur in, alles conform instructies van de klant. “Inmiddels zijn we ruim 28 jaar actief in de klantcontactbranche en hebben erg veel ervaring op het gebied van installatievraagstukken. Zo weten we ook dat we rond deze periode enorm veel installatievraagstukken doorgeschoven krijgen.”, vertelt Wybe de Groes.
De herfst brengt niet alleen prachtige kleuren en frisse temperaturen met zich mee, maar ook extra drukte door wateroverlast, lekkages en kapotte verwarmingen, waardoor je storingslijn al snel roodgloeiend staat. Bij DIRECT …
Lees meerStel je voor… Het is zaterdagavond. Een gezin arriveert eindelijk op hun vakantieplek na een lange rit, klaar om van hun welverdiende vrije tijd te genieten. Maar er is één probleem: de sleutel van het vakantiehuis ontbreekt. De paniek en …
Lees meer
Als recreatieondernemer draait alles om het bieden van een zorgeloze, onvergetelijke ervaring voor jouw gasten. Maar technische storingen of onverwachte problemen kunnen zomaar roet in het eten gooien. Hoe fijn is het als jouw …
Lees meer