Mensenwerk

“Ik kan met zekerheid stellen dat klantcontact echt hét vak is waar ik mijn ei in kwijt kan. Ik heb in mijn eerdere carrière al 10 jaar gewerkt voor de OHRA. Ik heb daar diverse functies bekleed, van outbound klantcontactmedewerker tot aan retentiespecialist. In deze jaren heb ik ontdekt dat klantcontact een mooi vak is om het beste uit de mens te halen. Het gaat vaak om maatwerkoplossingen en echte gevoelens.”, vult Carin aan.

Rust in de chaos

“Misschien gek om te horen, maar ik houd van chaos. Zelf ben ik de rust zelve. Maar wat mij aanspreekt bij DIRECT Klantcontact is dat dit een bedrijf is dat continu in beweging is en waar zaken niet 100% zijn dichtgespijkerd. Kortom: er is genoeg ruimte voor nieuwe goede initiatieven. En de klant en agent staan beiden helemaal centraal. Werken met een team aan gemotiveerde klantcontactmedewerkers, geeft mij de meeste energie.”.

Ik ben erg op mensen gericht. Naast mijn rol als Teamleider ben ik ook actief als Priester in de kerk. Alles wat ik daar leer neem ik ook mee naar mijn zakelijke leven. Net op een andere manier een boost geven aan dingen. Alles wat je meekrijgt, kan je opnieuw inzetten.
Carin Copper, Teamleider

Een warm welkom

“Mijn eerste indruk van DIRECT Klantcontact was een bevestiging van wat ik bij de sollicitatie al voelde, een warm welkom. Ik voel mij heel erg thuis en mensen zijn erg blij met mij. Vooral de korte lijnen, open cultuur en aanspreekbaarheid van het team siert dit bedrijf. Ik ben zelf ook erg direct. Mensen moeten daar vaak aan wennen, maar hier is dat helemaal niet aan de orde. Ik heb de eerste weken binnen DIRECT ook al in de lijn gezeten, om te ervaren wat agents ook doen. Ik ben nu mijn eigen team aan het vormen, maar houd me ook bezig met klachtenafhandeling. Kortom: genoeg te doen.”, vertelt Carin.

Kwaliteit betekent blije klanten en blije agents

“Alhoewel ik mij er erg goed van bewust ben dat je als Teamleider in een spagaat terecht kan komen, probeer ik er altijd voor te zorgen dat de balans tussen blije agents en blije klanten gelijkwaardig blijft. Naar de toekomst toe hoop ik goede contacten te onderhouden met onze relaties.

Kijkende naar het team van agents, heb ik de ambitie om het te doen zoals ik dit altijd heb gedaan, persoonlijke aandacht voor de persoon zelf. Dit betekent verbinding maken en duidelijk maken dat we het met z’n allen doen. En ach, alles wat nieuw is, is een uitdaging. Mijn lijfspreuk is vaak ‘ik heb het nog nooit gedaan, dus ik kan het!’ en zo sta ik ook hier in de wedstrijd. Ik vind het machtig mooi wat ik allemaal in mij heb en wat ik kan gebruiken.”, sluit Carin dit verhaal mee af.

Maak kennis met onze kennisbank.

Dit zijn wij
12 juli 2023

Sinds begin dit jaar bij ons aan boord op de marketingafdeling: Marjolein Cornelisse (26). Opgegroeid in het Gelderse Wamel, maar inmiddels heeft ze al ruim zeven jaar haar plekje gevonden in Arnhem. Door …

Lees meer
Dit zijn wij
25 maart 2023

De komende weken verschijnt om de week een interview met een medewerker van DIRECT Klantcontact. Want wie zijn nou de mensen achter het merk DIRECT. En waar houden ze zich dagelijks mee bezig. Iedere klantcontactexpert heeft zijn of haar eigen expertise. Leer hen kennen.

Lees meer
Dit zijn wij
12 december 2022

Onlangs hebben we onze nieuwe marketing collega mogen verwelkomen: Wolf Van Haeren (33). “Ik kom oorspronkelijk uit een klein dorpje uit Brabant, vlakbij de grens met België. Maar na een kleine tour door het …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT