Waarom klantenservice uitbesteden voor jouw webshop

Wij snappen we dat jouw klantenservice veel méér is dan alleen telefoontjes aannemen of mailtjes beantwoorden. Het is een verlengstuk van jouw merk, een kans om impact te maken bij elke interactie. Met DIRECT klantcontact aan jouw zijde kun jij moeiteloos:

  • Kosten besparen: Een eigen klantenserviceteam opzetten vraagt tijd en middelen. Als webshop je klantenservice uitbesteden, zorgt ervoor dat je direct toegang krijgt tot een ervaren team zónder dat je zelf hoeft te investeren in infrastructuur of training.
  • Schaalbaar werken: Drukke piekperiodes? Geen zorgen. Wij schalen soepel met je mee, zodat je klanten nooit in de wacht staan. Wij denken altijd met jou, én je klanten mee!
  • 24/7 ondersteuning bieden: Jouw klanten shoppen wanneer het hen uitkomt – dag en nacht. Wij zorgen dat ze ook op elk moment geholpen worden, met persoonlijke aandacht die hen bijblijft.
  • Professionele service leveren: Onze klantadviseurs zijn getraind om jouw klanten professioneel, persoonlijk en empathisch te woord te staan. Ze vertegenwoordigen jouw merk perfect, met oplossingen die de verwachtingen van jouw klanten overtreffen.

 

Meer dan een klantenservice partner voor jouw webshop

Bij DIRECT klantcontact draait alles om meer dan alleen ondersteunen. We vertegenwoordigen jouw merk alsof het ons eigen is. We denken met je mee, stemmen elk contactmoment perfect af op jouw waarden en zorgen ervoor dat jouw klanten zich altijd gewaardeerd voelen. Van het eerste telefoontje tot het laatste bericht: wij tillen jouw webshop klantenservice naar een hoger niveau. Samen zorgen we voor een stralende glimlach!

 

Starten is eenvoudig en vrijblijvend

Met onze gratis proefperiode van twee weken ontdek je zonder verplichtingen hoe wij jou kunnen helpen uitblinken in klantcontact. In drie eenvoudige stappen regelen we alles:

1. Aanmelden en kennismaken

We bespreken jouw wensen en stellen samen een script op maat op.

2. Klaar voor actie

Met een script dat perfect bij jouw merk past, gaan we live en ervaar je direct jouw voordelen.

3. Evalueren en doorgroeien

Aan het einde van de proefperiode overleggen we de resultaten en bespreken we hoe jij het hebt ervaren om 24/7 bereikbaar te zijn.

Een begripvolle toon kan zoveel doen. Het maakt mensen blij en daar krijgen wij ook weer energie van. Daarom zijn wij trots op het feit dat wij er 24/7 voor zorgen dat klanten zich écht gehoord voelen.
Rob Wennink, Algemeen Directeur

Maak verbinding die blijft hangen

In een tijdperk waarin klantverwachtingen steeds hoger liggen, geef je ze de persoonlijke service die ze verdienen. Door je webshop klantenservice uit te besteden aan DIRECT Klantcontact, maak je écht verbinding. En dat vergeten je klanten niet.

Klaar om jouw klantenservice te laten schitteren? DIRECT Klantcontact staat voor jou en je klanten klaar – dag en nacht, zodat jij altijd kunt uitblinken. Neem vrijblijvend contact op om jouw mogelijkheden te bespreken en ontvang jouw voorstel op maat.

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
20 januari 2025

Bij DIRECT klantcontact geloven we in het maken van impact. Onze missie gaat verder dan alleen een goede service bieden; we streven naar een ervaring die klanten raakt, verrast en vooral blij maakt. Hoe doen we dat? Door …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
13 december 2024

Klantenservice is echt een vak. Het is meer dan ‘oh ik neem wel even op’ en hopen dat het goed komt. Het vereist een flinke dosis empathie, goed luisteren, doorvragen, effectief problemen oplossen en efficiënt informatie opzoeken. …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
24 oktober 2024

De herfst brengt niet alleen prachtige kleuren en frisse temperaturen met zich mee, maar ook extra drukte door wateroverlast, lekkages en kapotte verwarmingen, waardoor je storingslijn al snel roodgloeiend staat. Bij DIRECT …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT