Dit zijn wij
21 juni 2023

In een eerder blog legden we uit waarom een 24/7 klantenservice steeds belangrijker wordt voor bedrijven. Voor sommige bedrijven is dat (op dit moment) alleen relevant op een periodieke basis, maar steeds meer …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
09 mei 2023

Klantloyaliteit krijgt steeds de laatste tijd steeds meer aandacht. Klantloyaliteit is het resultaat van een goede klantbeleving, hier gaan bedrijven dan ook steeds meer moeite in steken. Waar de focus eerst voornamelijk lag op het winnen van …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
09 mei 2023

De wereld is veranderd. Mensen en apparaten zijn meer met elkaar verbonden, klanten zijn mondiger en beter geïnformeerd, en bedrijven hebben meer gegevens dan ooit ter beschikking. We leven in een zogenoemd ‘verbonden tijdperk’…

Lees verder
Dit zijn wij
12 december 2022

Onlangs hebben we onze nieuwe marketing collega mogen verwelkomen: Wolf Van Haeren (33). “Ik kom oorspronkelijk uit een klein dorpje uit Brabant, vlakbij de grens met België. Maar na een kleine tour door het …

Lees verder
Klantverhalen
15 juni 2022

Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.

Lees verder
Klantverhalen
18 oktober 2021

GO Sharing wil duurzaam deelvervoer voor iedereen van deur tot deur toegankelijk maken. Daarmee staat het bedrijf aan het roer van de transitie …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
06 augustus 2021

Klantgerichtheid. Binnen het marketingveld leek dit wel dé trend van 2020. Steeds meer bedrijven kozen voor klantgerichtheid als drijfveer, En ook nu in 2021, lijkt deze trend aan te houden. Nog altijd gaan er steeds meer bedrijven overstag. Zij kiezen voor een klantgerichte aanpak …

Lees verder
Klantverhalen
21 december 2018

“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen en alle geautomatiseerde …

Lees verder
Bellen Bel DIRECT