In een tijd waarin klanten 24/7 bestellingen kunnen plaatsen en steeds meer verwachten, is de sleutel tot succes voor jouw webshop niet alleen bereikbaarheid, maar ook échte verbinding. Klanten willen zich gehoord …
Je klantenservice uitbesteden? Het kan gewoon. Het is namelijk niet zo spannend als je zou denken. Tuurlijk klinkt het eng dat andere mensen voor jou de telefoon gaan opnemen en jouw klanten te woord gaan staan. Maar zoals wij graag zeggen: Geen zorgen. 😉
In ons vorig blog hebben we het uitgebreid gehad over onze samenwerking met de Voedselbank Arnhem. Een cruciale organisatie die als levenslijn fungeert voor talloze Arnhemmers die te maken hebben met …
Wij spreken iedere dag honderden mensen (en we horen méér dan alleen een klacht of vraag..) waardoor we goed weten wat er speelt in onze maatschappij. Om deze reden hebben wij als bedrijf een lange geschiedenis …
In een eerder blog legden we uit waarom een 24/7 klantenservice steeds belangrijker wordt voor bedrijven. Voor sommige bedrijven is dat (op dit moment) alleen relevant op een periodieke basis, maar steeds meer …
Klantloyaliteit krijgt steeds de laatste tijd steeds meer aandacht. Klantloyaliteit is het resultaat van een goede klantbeleving, hier gaan bedrijven dan ook steeds meer moeite in steken. Waar de focus eerst voornamelijk lag op het winnen van …
De wereld is veranderd. Mensen en apparaten zijn meer met elkaar verbonden, klanten zijn mondiger en beter geïnformeerd, en bedrijven hebben meer gegevens dan ooit ter beschikking. We leven in een zogenoemd ‘verbonden tijdperk’…
Onlangs hebben we onze nieuwe marketing collega mogen verwelkomen: Wolf Van Haeren (33). “Ik kom oorspronkelijk uit een klein dorpje uit Brabant, vlakbij de grens met België. Maar na een kleine tour door het …
“Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.
“GO Sharing wil duurzaam deelvervoer voor iedereen van deur tot deur toegankelijk maken. Daarmee staat het bedrijf aan het roer van de transitie …
Klantgerichtheid. Binnen het marketingveld leek dit wel dé trend van 2020. Steeds meer bedrijven kozen voor klantgerichtheid als drijfveer, En ook nu in 2021, lijkt deze trend aan te houden. Nog altijd gaan er steeds meer bedrijven overstag. Zij kiezen voor een klantgerichte aanpak …
“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen en alle geautomatiseerde …