Eerdere loopbaan

“In mijn loopbaan ben ik verantwoordelijk geweest voor het totaalpakket aangaande marketing. Aldus offline marketing, denk aan reclames en vakbladen, maar ook online marketing. Denk hierbij aan het bouwen, onderhouden en groot maken van de website, maar ook online campagnes opzetten en voeren in Google of op social media.”, vertelt Wolf. “Het mooiste aan dit vak vind ik wel dat alles wat je maakt een boodschap heeft. Het is niet zomaar een leuk plaatje of een video schieten. Alles wat je bedenkt is voor de (potentiële) klant en zorgt er dus ook voor dat je doelstellingen kunt behalen!”, vult Wolf nog aan.

Vliegende start bij DIRECT

“Ik ben via-via bij DIRECT Klantcontact terecht gekomen. Zo was ik eigenlijk al een hele tijd op zoek naar een marketingfunctie die vrij breed is. Ik ben namelijk best wel een generalist en niet zo zeer een specialist. Al snel kreeg ik de vacature van DIRECT voor mij. Hierna volgde een gesprek, een voorstel en een concreet aanbod. En wat mij dus het allermeeste aansprak is het feit dat dit bedrijf een erg jonge en open uitstraling heeft. DIRECT Klantcontact is een dynamisch bedrijf met veel kansen waar je veel aan kunt bijdrage. En die ruimte wil ik ook graag gebruiken om de nodige meters te maken.”, zegt Wolf.

DIRECT Klantcontact is een dynamisch bedrijf met veel kansen waar je veel aan kunt bijdrage. En die ruimte wil ik ook graag gebruiken om de nodige meters te maken.
Wolf Van Haeren, Marketeer

‘Petje af voor de klantcontactmedewerker’

“Een van de eerste dingen die ik in de eerste twee weken hier heb mogen doen is het meeluisteren met de klantcontactmedewerkers van DIRECT Klantcontact. Al snel luisterde ik mee met ‘moeilijkere’ binnenkomende lijnen. En ik kan met zekerheid stellen dat ik enorm verbaast én onder de indruk ben van hoe snel een klantcontactprofessional moet schakelen om tot een juiste oplossing te komen. Petje af voor de klantcontactmedewerker, hoor!”, vertelt Wolf. “Ik ben benieuwd naar meer!”.

Metersmaken met de marketingafdeling

“De komende periode staat volledig in het teken van ingewerkt worden en grip proberen te krijgen op de structuur van de marketing afdeling (en activiteiten). Ik hoop met mijn kennis en kunde ook de nodige meters te kunnen maken met het marketing team. Een van de eerste zaken waar ik mee bezig ga is structuur aanbrengen op de website. Hierbij ga ik zorgen voor een nog betere vindbaarheid en gebruikersvriendelijkheid.”, vertelt Wolf. “De grootste uitdaging zijn niet de werkzaamheden maar vooral de vakinhoudelijke kennis. Vanuit mijn eerdere loopbaan heb ik reeds ervaring opgedaan aangaande klantcontact. Maar een nieuwe branche is natuurlijk altijd spannend. Tot nu toe heb ik de juiste indrukken opgedaan en hoop ik hier een hele lange tijd het verschil te mogen maken!”, eindigt Wolf mee.

Maak kennis met onze kennisbank.

Dit zijn wij
12 juli 2023

Sinds begin dit jaar bij ons aan boord op de marketingafdeling: Marjolein Cornelisse (26). Opgegroeid in het Gelderse Wamel, maar inmiddels heeft ze al ruim zeven jaar haar plekje gevonden in Arnhem. Door …

Lees meer
Dit zijn wij
25 maart 2023

De komende weken verschijnt om de week een interview met een medewerker van DIRECT Klantcontact. Want wie zijn nou de mensen achter het merk DIRECT. En waar houden ze zich dagelijks mee bezig. Iedere klantcontactexpert heeft zijn of haar eigen expertise. Leer hen kennen.

Lees meer
Dit zijn wij
21 november 2022

Carin Copper heeft met haar jarenlange ervaring in het klantcontact afgelopen oktober 2022 de overstap naar DIRECT Klantcontact gemaakt. In haar splinternieuwe rol als Teamleider zal ze zich ontfermen over …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT