“In mijn loopbaan ben ik verantwoordelijk geweest voor het totaalpakket aangaande marketing. Aldus offline marketing, denk aan reclames en vakbladen, maar ook online marketing. Denk hierbij aan het bouwen, onderhouden en groot maken van de website, maar ook online campagnes opzetten en voeren in Google of op social media.”, vertelt Wolf. “Het mooiste aan dit vak vind ik wel dat alles wat je maakt een boodschap heeft. Het is niet zomaar een leuk plaatje of een video schieten. Alles wat je bedenkt is voor de (potentiële) klant en zorgt er dus ook voor dat je doelstellingen kunt behalen!”, vult Wolf nog aan.
“Ik ben via-via bij DIRECT Klantcontact terecht gekomen. Zo was ik eigenlijk al een hele tijd op zoek naar een marketingfunctie die vrij breed is. Ik ben namelijk best wel een generalist en niet zo zeer een specialist. Al snel kreeg ik de vacature van DIRECT voor mij. Hierna volgde een gesprek, een voorstel en een concreet aanbod. En wat mij dus het allermeeste aansprak is het feit dat dit bedrijf een erg jonge en open uitstraling heeft. DIRECT Klantcontact is een dynamisch bedrijf met veel kansen waar je veel aan kunt bijdrage. En die ruimte wil ik ook graag gebruiken om de nodige meters te maken.”, zegt Wolf.
“Een van de eerste dingen die ik in de eerste twee weken hier heb mogen doen is het meeluisteren met de klantcontactmedewerkers van DIRECT Klantcontact. Al snel luisterde ik mee met ‘moeilijkere’ binnenkomende lijnen. En ik kan met zekerheid stellen dat ik enorm verbaast én onder de indruk ben van hoe snel een klantcontactprofessional moet schakelen om tot een juiste oplossing te komen. Petje af voor de klantcontactmedewerker, hoor!”, vertelt Wolf. “Ik ben benieuwd naar meer!”.
“De komende periode staat volledig in het teken van ingewerkt worden en grip proberen te krijgen op de structuur van de marketing afdeling (en activiteiten). Ik hoop met mijn kennis en kunde ook de nodige meters te kunnen maken met het marketing team. Een van de eerste zaken waar ik mee bezig ga is structuur aanbrengen op de website. Hierbij ga ik zorgen voor een nog betere vindbaarheid en gebruikersvriendelijkheid.”, vertelt Wolf. “De grootste uitdaging zijn niet de werkzaamheden maar vooral de vakinhoudelijke kennis. Vanuit mijn eerdere loopbaan heb ik reeds ervaring opgedaan aangaande klantcontact. Maar een nieuwe branche is natuurlijk altijd spannend. Tot nu toe heb ik de juiste indrukken opgedaan en hoop ik hier een hele lange tijd het verschil te mogen maken!”, eindigt Wolf mee.
Op 4 november openen we met veel enthousiasme onze eigen vestiging in Paramaribo! Carin zal de komende zes maanden haar waardevolle rol als teamleider in Paramaribo vervullen. We spraken met Carin over haar veelbelovende avontuur in Paramaribo. Het interview lees je in dit blog!
Lees meerBij DIRECT Klantcontact draait alles om mensen. Daarom stellen we je graag voor aan onze toppers van werknemers, met deze keer Anne Marie de Cock in de hoofdrol!
Lees meerOnze financiële rots in de branding: maak kennis met onze altijd opgewekte Patrick Magendans. Inmiddels meer dan één jaar werkzaam als Financieel Manager bij DIRECT Klantcontact, waar we superblij mee zijn!
Lees meer