skip to Main Content

24/7 e-mailafhandeling: topservice voor jouw bedrijf

E-mail is nog altijd razend populair als middel om (zakelijk) te communiceren. Van consumenten naar bedrijven en tussen bedrijven onderling. Logisch ook: e-mail is snel, betrouwbaar en je kunt het sturen en beantwoorden wanneer het jou uitkomt.

Maar: klanten verwachten wél een vlot antwoord. En als je vragen of problemen via e-mail niet snel genoeg opvolgt, lopen klanten bij je weg.

Stel je nu eens voor dat je jouw onderneming kunt laten groeien met een soepele afhandeling van je e-mail? Desgewenst 24 uur per dag en 7 dagen per week? Maak kennis met de E-mailservice van DIRECT Klantcontact.

Hoe werkt de E-mailservice?

Het is eigenlijk heel eenvoudig: je geeft ons toegang tot jouw mailbox en namens jou beantwoorden onze professionele medewerkers vragen en problemen of handelen ze de bestellingen van je klanten af. We kunnen werken met een lijst met veelgestelde vragen (FAQ), zodat we de meeste vragen via e-mail direct naar tevredenheid van je klanten kunnen afhandelen.

Je kunt ons ook instructies geven hoe je wilt dat we bepaalde vragen beantwoorden. Na verloop van tijd kunnen we de lijst met veelgestelde vragen verder uitbreiden, doordat onze medewerkers alles zorgvuldig noteren. Je bepaalt helemaal zelf op welke tijden je van onze diensten gebruik wilt maken. Of we dat binnen kantoortijden moeten doen of 24/7 is helemaal aan jou. Ook spreken we af hoe snel we e-mails voor je moeten opvolgen.

We spreken ook af wat we doen met de e-mails die wij niet voor je kunnen beantwoorden. Zo kunnen we die naar jou doorsturen, zodat je ze zelf kunt oppakken. Omdat we je organisatie en de vragen die leven bij jouw potentiële klanten snel leren kennen, zal dit straks nog maar een klein deel van je inbox zijn. Snel van start kunnen we ook! Na jouw akkoord op onze e-mailservice, beantwoorden we al binnen 24 jouw mails.

Je ziet het: Met onze E-mailservice helpen we je jouw onderneming te laten groeien. Tegen tarieven waarvoor je dit niet kunt laten liggen.

Wat kost de E-mailservice?

Ja, de E-mailservice van DIRECT Klantcontact is veel voordeliger dan je denkt. Afhankelijk van je wensen, het aantal e-mails en de bereikbaarheid tijdens kantooruren of dag en nacht, kun je al vanaf € 27,95 per maand gebruik maken van onze professionele e-mailafhandeling. Is het toch niets voor jou? Je kunt elk moment weer opzeggen. Je zit dus nergens aan vast. Zo doen wij het graag voor jou.

Wat kost het

Kies je abonnement:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 50 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 27,95€ 47,95€ 129,50€ 193,50
Altijd via mail bereikbaar

Niet iedereen houdt kantoortijden aan. Sterker nog, in deze snelle tijden gaan veel dingen 24 uur per dag door. Weet jij wanneer jouw klanten je nodig hebben? De E-mailservice van DIRECT Klantcontact is een laagdrempelige manier om 24 uur, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar bereikbaar te blijven. Ook als je zelf op vakantie bent, bijvoorbeeld. Maar het is natuurlijk ook mogelijk e-mails voor je te beantwoorden tijdens de openingstijden van je onderneming.

E-mailservice: dit zijn de grote voordelen

  • Verruim je openingstijden

Kies voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur. Wat je ook kiest, jouw zaak beantwoordt mails sneller en je verruimt de tijden waarbinnen e-mails worden beantwoord.

  • Voordelige service

Je betaalt een laag abonnementstarief, inclusief de beantwoording van een aantal mails (zie tarievenoverzicht). Daarna kost het je een klein bedrag per beantwoorde e-mail. In verreweg de meeste gevallen ben je veel goedkoper uit dan wanneer je jouw medewerkers de hele dag e-mails moet laten beantwoorden.

  • Professioneel en vlot

We zetten in op vlotte e-mailafhandeling. In overleg met jou bepalen we de snelheid waarmee e-mails moeten worden beantwoord. Daarnaast kun je rekenen op een professionele afwikkeling, precies volgens jouw instructies.

  • Privacy voorop

DIRECT Klantcontact is ISO-gecertificeerd en hecht veel waarde aan jouw privacy en die van je klanten. Onze methodiek is 100% AVG-proof.

  • Verhoog je omzet

De E-mailservice werkt omzetverhogend, omdat je direct vragen kunt beantwoorden en drempels weg kunt nemen. Je klanten zullen de vlotte en professionele opvolging via e-mail weten te waarderen.

  • Positieve recensies

Elk modern bedrijf weet hoe belangrijk je (online) reputatie is. Doordat je een snelle en slimme afhandeling via e-mail biedt, voorkom je irritatie en klanten die weglopen. In plaats daarvan zul je de positieve reviews binnen zien stromen!

  • Je blijft ‘in control’

Natuurlijk heb je altijd inzicht in de status van de e-mailafhandeling via de portal. Je ziet direct op welke manier en met welke snelheid mails worden beantwoord. Ook kun je ons eenvoudig voorzien van extra vragen die klanten kunnen hebben. Of van extra achtergrondinformatie die wij moeten weten.

  • Directe afhandeling

Het grootste deel van de e-mails – meer dan 60% – kunnen we direct voor je beantwoorden. Geef je ons meer informatie of werken we al langere tijd voor je? Dan stijgt het aantal direct te beantwoorden mails nog verder. Uiteraard plannen we ook direct afspraken in of voeren we bestellingen, reserveringen en dergelijke in jouw systemen in.

  • Persoonlijk

De medewerkers van DIRECT Klantcontact leren je bedrijf graag kennen. In overleg bepalen we wat de beste manier is om onze medewerkers te trainen.

  • Flexibiliteit

Je kunt onze e-maildienst altijd uitbreiden of terugschroeven. Is het bij nader inzien toch niets voor jou en wil je zelf alle mails weer gaan beantwoorden? Geen probleem. Je kunt je pakket elke maand aanpassen of opzeggen.

Veelgestelde vragen

E-mail is een van de vaakst gekozen vormen van (zakelijke) communicatie. Logisch dat de e-mailboxen bij veel bedrijven overlopen. Met de E-mailservice van DIRECT Klantcontact kies je voor een slimme afhandeling van dit belangrijke kanaal. Zodat je je omzet én je klanttevredenheid verhoogt.

DIRECT Klantcontact zet zich er 100% voor in om jou uit te laten blinken in klantcontact. Daarom bieden we een oplossing die je op elk moment aan of uit kunt zetten. Onze aanpak sluit perfect aan bij jouw bedrijfsvoering. Alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden.

Supersimpel. Meld je hier aan en jouw gratis proefperiode van 14 dagen kan binnen 24 uur van start gaan. Als het nog sneller moet, neem je contact met ons op. Dat zetten we alles op alles om nog dezelfde dag e-mails voor je te beantwoorden.

Jazeker. Als je ons toegang geeft tot jouw systemen, voeren we bestellingen en reserveringen in of plannen we afspraken. In overleg is er veel mogelijk.

Je krijgt toegang tot onze portal en de app. Hier houden we je continu op de hoogte van de e-mails die binnenkomen en die door ons worden beantwoord.

We werken aan de hand van een lijst met veelgestelde vragen (FAQ) die je ons aanlevert. Deze lijst kunnen we zelf uitbreiden aan de hand van de vragen die we binnenkrijgen. Het percentage vragen dat we direct kunnen beantwoorden ligt gemiddeld boven de 60% en gaat verder omhoog als we je bedrijf langer kennen.

Dan sturen we de mail in overleg naar je door. We kunnen ook vragen of de klant teruggebeld kan worden. Net wat jou het beste uitkomt.

Minder dan je denkt! Je kiest uit een voordelig abonnement, waarbij een aantal e-mails is inbegrepen. Daarnaast betaal je voor het verbruik. Je kunt nu direct berekenen welk pakket het beste bij jouw bedrijf past.

We beantwoorden de mail vanuit jouw bedrijfsnaam en volgens jouw huisstijl. We staan je klant te woord zoals je dat zelf ook zou doen.

We kunnen onze E-mailservice aantrekkelijk geprijsd aanbieden omdat we voor verschillende ondernemingen mails beantwoorden. Er zijn dus geen medewerkers die exclusief voor jou werken, maar voor je klant zal het lijken alsof het medewerkers van jouw bedrijf zijn.

Je krijgt altijd een vaste contactpersoon bij DIRECT Klantcontact. Uiteraard kun je onze helpdesk tussen 7.00 uur en 22.00 uur via mail bereiken. Maar ook via telefoon, live chat, WhatsApp en sociale media.

Dit zeggen onze partners:

Onze andere diensten

DIRECT Klantcontact helpt je jouw bedrijf te laten groeien. Naast de E-mailservice kunnen we je ook helpen met andere manieren om jouw bereikbaarheid te vergroten en je klanttevredenheid te verhogen.

whatsapp

WhatsApp-service

Laat je klanten informeel en laagdrempelig communiceren via WhatsApp.

social media

Social media services

Proactief reageren op berichten via sociale media verhoogt je reputatie en vergroot je zichtbaarheid.

live chat

Live chat-service

Een live chat op je website neemt drempels weg en biedt extra service.

telefoonservice

Telefoonservice

Met onze telefoonservice ben je altijd bereikbaar, ook als je niet bereikbaar bent.

Back To Top