skip to Main Content

Je binnenkomende mail direct afhandelen?

Voor zakelijke communicatie is e-mail een van de vaakst gekozen contactkanalen. Logisch ook, want e-mail heeft het allemaal. Het is betrouwbaar en je kan versturen en beantwoorden wanneer het jou uitkomt. Maar, klanten willen niet dagenlang wachten op antwoord; ze verwachten een vlotte reactie. Voorkom irritatie en laat de e-mail afhandeling uitbesteden aan DIRECT. Met onze slimme e-mail services verras je klanten met een snelle mail terug.

Waarom je e-mailing uitbesteden?

E-mail is populair en dat merk je aan je mailbox. Die loopt al snel over. En de e-mails blijven maar komen… Omdat je er als ondernemer niet altijd aan toekomt om e-mails nog dezelfde dag weg te werken, en omdat het niet echt wenselijk is wanneer je een e-mail dagenlang onbeantwoord laat, kan je de e-mailing uitbesteden aan DIRECT. Wij beantwoorden de e-mails voor je – precies zoals jij dat ook doet. Zo hoef je je niet druk te maken om je (online) reputatie of weglopende klanten.

24/7 e-mail afhandeling

Weet jij wanneer jouw klanten je nodig hebben? Niet iedereen houdt kantoortijden aan. Sterker nog, veel dingen in het leven gaan 24 uur per dag door! Met onze e-mail afhandeling ben jij er voor je klanten: 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar. Ook in het weekend. Ook als je zelf op vakantie bent. En ook als heel Nederland oud en nieuw viert of naar voetballend Oranje kijkt. Wij zijn online voor jouw klant!

Met de 24/7 e-mail services van DIRECT voorzie je je klant altijd snel van een reactie. Is 24/7 bereikbaarheid per e-mail niet meteen nodig? Ga dan voor de normale kantooruren. Welke tijden je ook kiest, jouw bedrijf beantwoordt mails voortaan vliegensvlug. Iets wat je bedrijf laat groeien. Want twijfels of drempels neem je direct weg en je verrast klanten met een snel antwoord, wat allemaal bijdraagt aan een duurzame relatie met je klant en een goede (online) reputatie van je bedrijf.

Een mailtje verstuurt je klant wanneer het hem uitkomt. En een antwoord verwacht hij niet meteen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld live chat. Dit maakt e-mail een ‘asynchroon’ contactkanaal. Het grote voordeel ervan is dat de klantenservice de mail kan beantwoorden wanneer het hen schikt – maar bij DIRECT doen we dat natuurlijk altijd binnen de afgesproken tijd.

De e-mail service van DIRECT Klantcontact

De e-mail klantenservice van DIRECT werkt heel simpel; je geeft ons toegang tot jouw mailbox en instrueert ons hoe we e-mails moeten beantwoorden. Handig is het als je ons een lijst met veelgestelde vragen (FAQ) toestuurt, zodat we de meeste vragen via e-mail meteen naar tevredenheid van je klanten kunnen afhandelen. Deze lijst breiden we in de loop van de tijd uit met vragen die wij binnenkrijgen.

Onze medewerkers doen de e-mail afhandeling zoals jij wenst. Binnen de afgesproken tijd, vanuit jouw bedrijfsnaam en in de tone of voice van jouw bedrijf. Een vraag? Wij beantwoorden hem. Een bestelling of reservering? Wij voeren het in. Een afspraak? Wij plannen het in jouw agenda. Als je ons toegang geeft tot jouw systemen, is er veel mogelijk. Natuurlijk doen we alles in overleg!

En lukt het ons niet om een vraag via mail te beantwoorden? Dan sturen we de mail naar je door, of vragen we of de klant teruggebeld mag worden. Net wat jou het beste uitkomt. Maar het grootste deel van de e-mails – meer dan zestig procent – kunnen we direct voor je beantwoorden. Geef je ons meer informatie of werken we al langere tijd voor je, dan stijgt het percentage van direct beantwoorde mails nog verder.

Best spannend om ons je mailbox te laten beheren. Maar, jij bent en blijft ‘in control’. Via de app en desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact zie je realtime op welke manier en met welke snelheid we mails opvolgen. Hier kan je ons ook voorzien van extra instructies. Natuurlijk hechten we bij DIRECT veel waarde aan jouw privacy en die van je klanten. Onze methodiek is 100% AVG-proof en we zijn ISO-gecertificeerd.

De voordelen

  • Een overzichtelijke mailbox
  • Professioneel en vlot
  • Ruimere openingstijden
  • Directe afhandeling

Kosten e-mail service van DIRECT Klantcontact

Je e-mail door een ander laten beantwoorden. Daar moét wel een flink prijskaartje aan hangen, denk je? Het tegendeel is waar! Bij DIRECT beantwoorden we e-mails voor verschillende ondernemingen. Hierdoor kunnen we de kosten voor e-mail klantenservice laag houden. Al vanaf € 27,95 per maand heb jij nooit meer een volle mailbox!

Of je nu een beursgenoteerd bedrijf hebt of freelancer bent; er is altijd een abonnement dat bij je past. Per maand betaal je het abonnementstarief, en – afhankelijk van het soort abonnement – een klein bedrag per beantwoorde e-mail. In de meeste gevallen ben je hiermee veel goedkoper uit dan wanneer je jouw medewerkers de hele dag e-mails moet laten beantwoorden. Want hoewel we bij DIRECT geen medewerkers hebben die exclusief voor jou werken, zal het voor je klant wél lijken alsof het medewerkers van jouw bedrijf zijn!

Is onze e-mail afhandeling bij nader inzien toch niets voor jou en wil je zelf alle mails weer beantwoorden? Geen probleem. Je kan onze e-mail service altijd uitbreiden of terugschroeven. We werken zonder contracten, dus je zit nergens aan vast.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 50 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Kom in contact met een e-mail-specialist

Laat je e-mail uitbesteden en houd meer tijd over voor ondernemen! Snel van start? Na jouw akkoord op onze e-mail service, beantwoorden we al binnen 24 uur jouw mails. Maar als het nog sneller moet, dan zetten we alles op alles om nog dezelfde dag e-mails voor je te beantwoorden. Kom nu in contact met een e-mail-specialist van DIRECT.

Bekijk onze andere diensten

Back To Top