Weg met die volle mailbox. Kies voor e-mail management.
De e-mail klantenservice van DIRECT werkt heel simpel; je geeft ons toegang tot jouw mailbox en vertelt ons hoe we e-mails moeten beantwoorden. Door middel van veelgestelde vragen zijn wij instaat om nog sneller en completer te antwoorden op e-mails uit jouw mailbox.
Onze medewerkers doen de e-mail afhandeling zoals jij wenst. Binnen de afgesproken tijd, meestal binnen 24 uur, vanuit jouw bedrijfsnaam en in de tone-of-voice van jouw bedrijf. Een vraag? Wij beantwoorden hem. Een bestelling of reservering? Wij voeren het in. Een afspraak? Wij plannen het in de agenda.
Wanneer het ons niet lukt om zelf een antwoord terug te sturen, dan schakelen we met jouw collega’s en jou zodat de klant wordt teruggebeld. Het grootste deel van de e-mails – meer dan 60% – kunnen we direct voor je beantwoorden. Hoe meer informatie we krijgen over jouw dienstverlening, hoe hoger dit percentage wordt.
Alhoewel wij de mailbox overnemen, blijf jij altijd betrokken bij het klantcontactproces. Via de app en desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact zie je direct op welke manier en met welke snelheid we mails opvolgen. Hier kan je ons ook voorzien van extra instructies.
Dé partner in klantcontact die je jouw mailbox én klanten toe kunt vertrouwen.
Verruiming van de openingstijden
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Directe afhandeling
Wij verwerken zaken direct in jouw systeem. Geen e-mail blijft onbeantwoord.
Een overzichtelijke mailbox
Geen overvolle mailbox meer, wij werken in jouw systemen en brengen structuur aan in de chaos.
Professioneel en vlot
Onze klantcontactmedewerkers werken volgens jouw instructies en binnen de afgesproken reactietijd.
Siem Hoefnagels, Helpdeskmedewerker

In enkel stappen van start met e-mail management. Simpel.
Contact met een specialist
Samen richten we een ideale klantenservice in, volledig op basis van jouw wensen en behoeften.
Script opstellen
Eén van onze klantcontactspecialisten stelt met deze input op maat gemaakte instructies op.
Aan de slag
Alles goedgekeurd? Dan gaan we live. Vanaf dit moment kun je je mailbox aan ons over laten.
E-mail management op maat. Kies het abonnement dat bij je past.
Met e-mail management zorg je ervoor dat de overvolle mailbox binnen 24 uur wordt bijgewerkt. Je betaalt maandelijks het abonnementstarief, en – afhankelijk van het soort abonnement – een klein bedrag per beantwoorde e-mail.
E-mail management abonnementen
E-mail management
Basic
Voor de starter
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
E-mail management
Plus
Voor de flexibele ondernemer
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
E-mail management
Smart
Voor de bomvolle mailbox
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Alle abonnementen zijn altijd inclusief:
Optioneel toe te voegen:
Vul je gegevens in om af te ronden
Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.
Selecteer een abonnement
Vul je gegevens in
Wij nemen contact op
Aan de slag!

















Aandacht en een luisterend oor. Dit zeggen onze partners.
Veelgestelde vragen over e-mail management
Onze klantcontactmedewerkers beantwoorden voor verschillende bedrijven de inkomende e-mails. Dit doen we ook graag voor jouw organisatie. Wij werken vanuit het geloof dat we eerst luisteren naar jouw wensen en behoeften en op basis daarvan aan de slag gaan. Op verzoek kunnen we al binnen 24 uur de eerste mails beantwoorden. Onze speciaal opgeleide en getrainde klantcontactmedewerkers verplaatsen zich als geen ander in de situatie van jouw klant.
DIRECT Klantcontact is meer dan 25 jaar specialist op het gebied van klantcontact. We verzorgen de bereikbaarheid voor ruim 800 organisaties door heel Nederland. Daarnaast zijn wij dé partner voor jouw 24/7 bereikbaarheid. Wij staan 365 dagen per jaar en 24/7 paraat om jouw klanten op te vangen. Complexe zaken, storingen en klantvragen worden gefilterd en kunnen sneller en effectiever worden verholpen of beantwoord. We noteren terugbelverzoeken, plannen afspraken en of schakelen direct een monteur in, direct in jouw systemen. Zo komt de klantbehoefte weer centraal te staan. Wij bieden je graag de meest flexibele oplossingen om jou uit te laten blinken in klantcontact. De offline klantenservice kunnen we supersnel voor je opzetten. Mocht het je niet bevallen, kun je elk moment opzeggen. We doen alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden.
Onze medewerkers doen de e-mail afhandeling zoals jij wenst. Binnen de afgesproken tijd, vanuit jouw bedrijfsnaam en in de tone of voice van jouw bedrijf. Een vraag? Wij beantwoorden hem. Een bestelling of reservering? Wij voeren het in. Een afspraak? Wij plannen het in jouw agenda. Als je ons toegang geeft tot jouw systemen, is er veel mogelijk. De voordelen op een rij:
- Een overzichtelijke inbox
- Professioneel en vlot beantwoorde e-mails
- Ruimere openingstijden
- Directe afhandeling van e-mails.
Online aanmelden is heel eenvoudig, door je hier aan te melden. Laat je e-mail uitbesteden en houd meer tijd over voor ondernemen. Na jouw akkoord op onze e-mail service, beantwoorden we al binnen 24 uur jouw mails. Maar als het nog sneller moet, dan zetten we alles op alles om nog dezelfde dag e-mails voor je te beantwoorden. Kom nu in contact met een e-mail-specialist van DIRECT.
Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.
Laat je e-mail uitbesteden en houd meer tijd over voor ondernemen! Snel van start? Na jouw akkoord kunnen we al binnen 24 uur starten met het beantwoorden van jouw mails? Nog sneller beginnen? In overleg is alles mogelijk bij ons. Dan zetten wij alles op alles om dezelfde dag nog e-mails voor je te beantwoorden. Wil je meer weten of heb je vragen? Kom in contact met een e-mail specialist van DIRECT.
Ultiem klantcontact via alle denkbare kanalen. Bekijk al onze diensten.
Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.
Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.
Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.
Altijd laagdrempelig contact met je klanten.
Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.