skip to Main Content

Geen chatbot, maar persoonlijke ondersteuning

Live chat via je website is een onmisbaar instrument voor klantenservice geworden. Klanten ervaren drempels, hebben twijfels of willen snel weten of jouw product of dienst iets voor hen is. Met een live chat met échte mensen verhoog je de verkoop en voeg je extra service toe. Loop geen klanten mis! DIRECT Klantcontact laat je bedrijf groeien met een professionele en vriendelijke live chat, desgewenst 24 uur per dag en 7 dagen per week.

planner

Loop niet langer klanten mis online

Op je website is het een komen en gaan van bezoekers. Eenmaal op je website beland, wil je dat bezoekers jouw product of dienst bestellen – dat bezoekers klanten worden. Toch raak je bezoekers kwijt. Soms simpelweg omdat ze een acute vraag hebben – iets wat moet worden opgelost voordat ze tot actie overgaan. Live chat is dan het aangewezen klantcontactkanaal; direct op de website, direct beschikbaar. Toch is dit voor bedrijven niet altijd haalbaar. Want voor een goede chat service moet je constant medewerkers beschikbaar hebben. Laat daarom de live chat uitbesteden aan DIRECT. Met onze live chat service loop je niet langer klanten mis.

Waarom een chatfuntie op je website?

Live chat is een onmisbaar onderdeel van online klantenservice geworden. Met een chatfunctie op je website verleen je razendsnelle service aan je (toekomstige) klanten. Het is een onmisbaar klantenservicekanaal, vooral als klanten online iets bij je kunnen bestellen. De chat is altijd beschikbaar, precies op het juiste moment – wanneer ze twijfels hebben of tegen een probleem oplopen. Dit beslissingsmoment is zelfs cruciaal tijdens het aankoopproces. Want schakelt je klant hulp in? Of haakt hij af… en gaat hij naar de concurrent?

Met een chatfunctie op je website haal je de drempel om contact op te nemen met de klantenservice weg. Zonder omwegen kan de bezoeker met één klik op het scherm een chat starten met een klantenservice-expert. De chat als klantenservice noemen we ook wel een ‘synchroon’ contactkanaal: de klant en de klantenservice-expert zijn op hetzelfde moment en op dezelfde plaats met elkaar in gesprek. Het voordeel hiervan is dat de klant gratis en snel antwoord heeft op zijn vragen. Hiermee is chat veel laagdrempeliger dan een e-mail sturen of aan de telefoon ‘hangen’.

De live chat service van DIRECT Klantcontact

Laat je de live chat uitbesteden aan DIRECT Klantcontact, dan loop je geen klanten meer mis. Onze professionele chat vergroot de bereikbaarheid van je klantenservice drastisch, haalt frustratie weg en voorkomen dat je klant afhaakt, of erger: naar de concurrent doorklikt. Onze chat service betaalt zichzelf uit!

Bij DIRECT beslis jij wanneer we klaarstaan om te chatten. Tijdens piekuren? Buiten kantoortijden? Of 24/7? Waar je ook voor kiest – je verruimt de bereikbaarheid van je klantenservice flink!

De live chat-specialisten van DIRECT zijn goed opgeleid. Ze helpen je klanten op een persoonlijke wijze en volgens jouw instructies op weg naar een succesvolle conversie op je website. Elke chat handelen ze af volgens jouw instructies en in de tone of voice van jouw bedrijf. Uiteraard blijf jij altijd ‘in control’. Via de app en desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact zie je precies welke gesprekken er binnenkomen en wat de meestgestelde vragen van potentiële klanten zijn. Verder mag je erop vertrouwen dat we jouw klanten behandelen alsof het de onze zijn. Met alle gegevens gaan we zorgvuldig om, volgens de AVG-wet.

Meer weten? Bekijk de video:

De voordelen:

  • Meer conversie
  • Ruimere openingstijden
  • Snel en professioneel
  • Hogere klanttevredenheid
  • Geen chatbot, maar échte mensen

Chatbot vs live chat

De chatbot vs live chat. In onze ogen is hier niet echt sprake van concurrentie. In onze ogen legt de chatbot het altijd af tegen een persoonlijke live chat. Want hoe slim een chatbot ook is, hij roept onherroepelijk frustratie op: áls die al de juiste hulp biedt, dan nog mist de persoonlijke noot. Daarom werken wij altijd met echte personen. Juist de vriendelijke woorden van onze medewerkers maken dat jouw klant zich gehoord en geholpen voelt. Een mens geeft gewoon een positiever gevoel dan een robot! Daarbij leren onze live chat-specialisten jouw bedrijf met elke chat beter kennen. Zo verzamelen ze waardevolle input. Dat is toch veel beter dan communiceren met een chatbot?

IMG_0948

Wat kost de live chat-service?

Onze chat is er voor alle bedrijven. Groot en klein. Bij ons kies je een abonnement dat bij je bedrijf past, en betaal je alleen voor het verbruik. Dit is al snel veel voordeliger dan wanneer je zelf medewerkers 24 uur per dag chats op laat vangen! We werken zonder contracten, dus je kunt op elk moment starten en stoppen.

Het installeren van de chatfunctie is gratis. Met onze heldere instructie installeer je de chat in een handomdraai op je website. Na je aanmelding, kunnen we vaak binnen 24 uur van start! Heb je al een live chat in eigen beheer? Dan kunnen we ook werken met jouw systeem. In overleg met jou stellen we het script op en maken we afspraken over de reactietijd, de afhandeling, de verslagen van chats en de rapportages.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 50 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

De veelgestelde vragen over de live chat service

Live chat via je website is onmisbaar voor een goede klantenservice. Het is het aangewezen kanaal om direct vragen te beantwoorden of onduidelijkheden te verhelpen. Echter is dit voor bedrijven niet altijd haalbaar. Met een live chat met échte mensen verhoog je de verkoop en voeg je extra service toe. Laat daarom de live chat uitbesteden aan DIRECT, desgewenst 24 uur per dag en 7 dagen per week. Met onze live chat service loop je niet langer klanten mis.

Bij DIRECT doen we er alles aan jouw bedrijf zo snel mogelijk bij te staan. Binnen 24 uur – na het aanleveren van de door jou ondertekende overeenkomst – staat jouw telefoniste op afstand voor jouw klanten klaar. Nóg sneller ondersteuning nodig, laat het ons weten!

Bij DIRECT voorzien we je graag in de meest flexibele oplossingen. Dit om jouw klantcontact te laten schitteren. De live chat service is gemakkelijk en snel geregeld. Mocht het je niet bevallen, zit je nergens aan vast en is het mogelijk ieder moment op te zeggen. Wij doen alles om de beste klantervaring te bieden.

De gratis proefperiode van 14 dagen starten. Dat is heel eenvoudig! Met één druk op de knop loopt jouw bedrijf geen klanten meer mis.

Kom in contact met een
live chat-specialist

Geen klanten meer mislopen? Laat de live chat uitbesteden aan DIRECT en laat je bedrijf groeien. Snel van start? Met onze heldere instructie heb je de chatfunctie al binnen 24 uur online! Laat je informeren door een live chat-specialist van DIRECT. Gebruik het formulier hieronder, of stuur een bericht via live chat (rechtsonder).

Back To Top