Websitebezoekers 24/7 helpen met de live chat services
Op je website komen en gaan bezoekers. Eenmaal op je website beland, wil je dat bezoekers jouw product of dienst bestellen – dat bezoekers klanten worden. Toch raak je bezoekers kwijt. Soms simpelweg omdat ze een acute vraag hebben – iets wat moet worden opgelost voordat ze tot actie overgaan. Live chat is dan het aangewezen klantcontactkanaal; direct op de website én direct beschikbaar. Voor een goede chat service moet je constant medewerkers beschikbaar hebben. Met een chatfunctie op de website verleen je razendsnelle service aan (toekomstige) klanten. Het is een onmisbaar klantenservicekanaal.
Met een chatfunctie op de website haal je de drempel om contact op te nemen met de klantenservice weg. Zonder omwegen kan de bezoeker met één klik op het scherm een chat starten met een klantcontactspecialist. Live chat staat ook beter bekend als een ‘synchroon’ contactkanaal: de klant en de klantcontactmedewerker zijn op hetzelfde moment én op dezelfde plaats met elkaar in gesprek. Het voordeel hiervan is dat de klant gratis en snel antwoord heeft op zijn vragen. Hiermee is chat veel laagdrempeliger dan een e-mail sturen of aan de telefoon ‘hangen’.
De ultieme gids over hoe je live chat inzet en klanttevredenheid bereikt
Ben je actief in de e-commerce? Dan ben je vast ook benieuwd naar het effect van live chat op de verkopen van je webshop én de klanttevredenheid. In deze ultieme gids over hoe je live chat inzet om de klanttevredenheid en verkopen op je webshop verhoogt, ben je klaar om direct zelf aan de slag te gaan.
Dé partner in klantcontact die je jouw live chat gesprekken kunt toevertrouwen.
Verruimde openingstijden
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor online bezoekers.
Directe afhandeling
Binnenkomende live chat gesprekken worden binnen één minuut afgehandeld. Eventueel verwerkt in jouw systeem.
Conversieverhogend
We houden bezoekers vast op de website en helpen verder. Niet met AI bots, maar behulp van échte mensen.
Professioneel en vlot
Onze klantcontactmedewerkers werken volgens jouw instructies en binnen de samen afgesproken reactietijd.
In vier stappen van start met onze live chat service
Contact met een specialist
Samen richten we de ideale klantenservice in, volledig op basis van jouw wensen en behoeften.
Script opstellen
Eén van onze specialisten stelt met deze input op maat gemaakte instructies op.
Aan de slag
Je ontvangt een live chat widget die toegevoegd kan worden aan de website. We zijn live!
Siem Hoefnagels, Helpdeskmedewerker

Live chat services op maat. Kies een passend abonnement.
Onze live chat service is er voor bedrijven in allerlei branches – groot en klein. Kies voor het abonnement dat bij je organisatie past en betaal je alleen voor wat je daadwerkelijk verbruikt. We werken zonder contracten, dus starten en stoppen kan op elk moment.
Het installeren van de chatfunctie is gratis. Door middel van heldere instructies installeer je de chat in een handomdraai op je website. Na de aanmelding, kunnen we vaak binnen 24 uur van start. Heb je al een live chat in eigen beheer? Dan kunnen we op verzoek werken in jouw systeem. In goed overleg stellen we het script op en maken we afspraken over de reactietijd, de afhandeling, de verslagen van chats en de rapportages.
Live chat service abonnementen
Live chat service
Basic
Voor de starter
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
Live chat service
Plus
Voor continue bereikbaarheid
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
Live chat service
Smart
Voor de drukbezochte website
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Alle abonnementen zijn altijd inclusief:
Optioneel toe te voegen:
Vul je gegevens in om af te ronden
Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.
Selecteer een abonnement
Vul je gegevens in
Wij nemen contact op
Aan de slag!

















Dit is wat anderen van onze live chat service vinden
Veelgestelde vragen over de live chat service
Met een live chatfunctie op je website haal je de drempel om contact op te nemen met de klantenservice weg. De live chat als klantenservice noemen we ook wel een ‘synchroon’ contactkanaal: de klant en de klantcontactspecialist zijn op hetzelfde moment en op dezelfde plaats met elkaar in gesprek. Het voordeel hiervan is dat de klant gratis en snel antwoord heeft op zijn vragen. Hiermee is chat veel laagdrempeliger dan een e-mail sturen of aan de telefoon ‘hangen’. Andere voordelen van de live chat service van DIRECT Klantcontact zijn: meer kans op conversie, ruimere openingstijden, hogere klanttevredenheid én geen chatbots maar echte empathische mensen die de vragen beantwoorden.
De live chat service vindt plaats op je website, we noemen een live chat ook wel een synchroon kanaal. Dit houdt in dat je een direct gesprek met een klant of medewerker hebt. Bezoekers hebben meestal een probleem met het bestelproces of een andere acute vraag. WhatsApp doe je (meestal) op je mobiele telefoon en werkt hetzelfde als wanneer je een berichtje stuurt naar een bekende. We spreken van een asynchroon kanaal bij WhatsApp. Je verwacht niet direct een antwoord. De verwachte reactietijd is bij live chat wat korter dan bij WhatsApp. Beheer je een succesvolle webshop, dan zou de live chat service een goede toevoeging zijn op jouw huidige klantenservicestrategie.
DIRECT Klantcontact staat voor empathie en directe verbinding met een ander. Dit betekent dan ook dat we kunnen garanderen dat jouw klanten altijd met een échte klantcontactmedewerker komt te spreken. Geen chatbots en geen AI. Wij geloven in de menselijke maat.
Onze chat is er voor alle bedrijven. Groot en klein. Bij ons kies je een abonnement dat bij je bedrijf past, en betaal je alleen voor het verbruik. Het installeren van de chatfunctie is gratis. Met onze heldere instructie installeer je de chat in een handomdraai op je website. Na je aanmelding neemt één van onze consultants binnen 24 uur contact met je op (op werkdagen). We bespreken dan de wensen en behoeften, waarna we een script voor je opstellen. Dat script bevat instructies en informatie voor onze klantcontactmedewerkers, zodat zij jouw klanten goed te woord kunnen staan en snel de juiste informatie kunnen verschaffen.
Heb je al een live chat in eigen beheer? Dan kunnen we ook werken met jouw systeem.
Overtuigd? Je kunt hier contact met ons opnemen en je aanmelden.
Een live chat specialist spreken? Neem contact op.
Online geen klanten meer mislopen? Laat je live chat dan uitbesteden. Samen helpen we jouw bedrijf verder groeien. Onze live chat specialist informeert graag naar de mogelijkheden. Laat je gegevens achter of probeer onze eigen live chat uit. We helpen graag verder.
Ultiem klantcontact via alle denkbare kanalen. Bekijk al onze diensten.
Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.
Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.
Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.
Altijd laagdrempelig contact met je klanten.
Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.