skip to Main Content

Klantenservice uitbesteden

Klantenservice uitbesteden

Jij bent de baas van jouw bedrijf. Maar gaat het om klantenservice, dan is jouw klant de baas. Vandaag de dag beslist de klant wanneer en hoe hij contact opneemt. Omdat jij daar als ondernemer niet de tijd voor hebt, kan je het klantcontact uitbesteden aan DIRECT. Ons klantenserviceteam leiden we helemaal op volgens jouw instructies. Op deze manier je klantenservice uitbesteden zorgt ervoor dat jij 24/7 bereikbaar bent.

Alle klantcontactkanalen

Geen klant is hetzelfde. Waar de een het liefst belt, geeft de ander de voorkeur aan een appje. Daarom bieden we bij DIRECT alle klantcontactkanalen aan: telefoon, e-mail, social media, whatsapp en live chat. Jouw DIRECT team beheert de kanalen die jij inzet: ze verzorgen de telefoonservice, doen de e-mail afhandeling, beheren social media services en jouw whatsapp voor bedrijven. En ook kan je aan dit team de live chat uitbesteden.

Bekijk hier de tarieven

Jouw klantenservice verbeteren

Wil je je klantenservice verbeteren? Sla de handen ineen met DIRECT. Met onze hulp kan je in één keer het klantcontact optimaliseren. Voortaan ben je via alle mogelijke klantcontactkanalen bereikbaar, waar onze klantenservice-experts jouw klanten in jouw taal te woord staan. En ze zijn er op de momenten dat jij dat wilt; ook als dat midden in de nacht is. Met DIRECT kan je grote stappen maken in je klantenservice verbeteren; vanaf nu ben je altijd bereikbaar, ook als je geen tijd hebt!

Onze klantenservice-experts helpen elke klant alsof het onze eigen is: vakkundig en vriendelijk. Ze beantwoorden de vraag, ondernemen actie, of noteren een terugbelverzoek – wat jij wilt. Zo heeft jouw klant altijd een goede ervaring met klantcontact en kan jij doen waar je focus ligt: ondernemen.

Offline klantenservice diensten

Telefoon en e-mail. Het zijn twee klantenservicekanalen die al lang bestaan en zichzelf keer op keer weer bewijzen. Daarom noemen we dit offline klantenservice.

telefoonservice

Telefoonservice uitbesteden

Soms heb je geen tijd om de telefoon op te nemen. Je telefoonservice uitbesteden geeft rust; de specialisten van DIRECT beantwoorden elk telefoontje.

e-mail

Email management uitbesteden

Een volle inbox met e-mails die dagenlang onbeantwoord blijven; het is geen reclame voor je bedrijf. Laat je email management uitbesteden aan de specialisten van DIRECT, en verras je klanten met een snelle email afhandeling.

Online klantenservice diensten

Social media, live chat, WhatsApp… Het zijn klantenservicekanalen waarbij je altijd online moet zijn. Daarom noemen we dit online klantenservice.

social media

Social media services

We posten, reposten en sharen wat af. Positief. En negatief. Laat je social media webcare uitbesteden en houd de regie over wat er online over jouw bedrijf gezegd wordt. Met de social media services van DIRECT zorgen onze experts voor 24/7 social media monitoring. Dit doen we met de beste social media monitoring tools die er zijn op de markt.

live chat

Live chat uitbesteden

Op elke website, hoe intuïtief ook, dient zich weleens een probleem aan. Tijdens het zoeken van informatie, of het bestellen. Deze bezoekers zijn bíjna klant. Zorg dat je ze niet verliest door een chat service die online is. Laat je de live chat uitbesteden aan de specialisten van DIRECT, dan help je bezoekers meteen verder.

whatsapp

Whatsapp webcare uitbesteden

Appen doen we allemaal, dag in dag uit. Met whatsapp voor bedrijven zet je dit vertrouwde en laagdrempelige klantenservicekanaal ook in voor je klanten. Door Whatsapp zakelijk te gebruiken maak je het klanten heel makkelijk om contact met je bedrijf op te nemen. Via de whatsapp webcare beantwoorden de klantenservice-experts van DIRECT elk appje binnen enkele minuten.

Aanvullende klantenservice diensten

En je klantenservice uitbesteden kun je nóg een stapje verder trekken. Met DIRECT Assistent schakel je makkelijk een persoonlijke assistent in voor alle tijdrovende klussen: vertaalopdrachten, telefonische enquêtes afnemen, administratieve werkzaamheden en meer. Zie het als een virtuele receptie, een receptie op afstand. En met de DIRECT Planner houd jij de touwtjes in handen als het aankomt op personeel. Inplannen, urenregistraties, personeelsbezetting, roosters rondsturen – in ons overzichtelijke systeem is het niet langer urenlang puzzelen. En je personeel? Dat regelt alles in één app. Wel zo makkelijk!

Een klantenservice specialist
spreken?

Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. De keuze voor bepaalde klantcontactkanalen ligt bijvoorbeeld aan de grootte van je organisatie, je type klanten en wellicht ook wel je product of dienst. Gezien de klant vooral graag direct contact heeft, en graag de keuze uit meerdere kanalen waardeert, denken we als klantcontactcentrum actief mee!

Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier hiernaast contact op met onze adviseurs.

Gratis en vrijblijvend advies

Back To Top