skip to Main Content

Offline klantenservice

Laat je offline klantenservice uitbesteden. Dan verras je klanten met soepele telefoon en e-mail afhandeling.

Offline klantenservice uitbesteden

Laat je offline klantenservice uitbesteden. Dan verras je klanten met soepele telefoon en e-mail afhandeling.

Je staat in de winkel, zit in een vergadering, doet een behandeling, bezoekt leveranciers of bent onderweg. Een klant telefonisch te woord staan lukt lang niet altijd. En die ene e-mail? Die hangt dagenlang ongelezen in je mailbox. Natuurlijk wil je elke klant meteen helpen, maar de praktijk wijst uit dat je daar overdag gewoon niet aan toekomt. Laat staan ’s avonds. Gelukkig kan je je offline klantenservice uitbesteden aan DIRECT. Dan worden in het vervolg al je klanten meteen te woord gestaan.

Header 7

Altijd bereikbaar voor je klanten

Met DIRECT Klantcontact achter de hand, ben je voortaan altijd bereikbaar. In ons kantoor in Arnhem belt en e-mailt ons klantenserviceteam af en aan. Ons team leiden we op volgens jouw instructies. De klantenservice-experts beantwoorden de telefoon en e-mails dus wanneer jij dat wenst, en hoe jij dat wenst.

Dit alles doen we bij DIRECT voor zo’n tweeduizend bedrijven. En misschien ook voor die van jou, sneller dan je denkt. Met DIRECT ben je namelijk altijd bereikbaar – ook wanneer jij dat niet bent. In de nacht, in het weekend, in de vakantie, tijdens feestdagen… En dat is goud waard, want met snelle hulp houd je klanten tevreden. En een blije klant vertelt het verder!

Offline klantenservice
diensten voor jou

Telefoonservice uitbesteden

Laat je aan ons de telefoonservice uitbesteden, dan loop je nooit meer klanten mis. Met de DIRECT telefoonservice nemen onze klantenservice-experts elk telefoontje aan met jouw bedrijfsnaam. Hoewel, élk telefoontje? Alleen díe waarvan jij dat wilt. Je schakelt bijvoorbeeld jouw zakelijke nummer door, of laat telefoontjes pas opnemen na vijf keer overgaan – dus wanneer jij er even niet aan toekomt. Reserveringen invoeren? Afspraken inplannen? Terugbelverzoeken noteren? Een monteur inschakelen? Wij doen het direct voor je – of het nu dag of nacht is.

Ontdek hoe telefoonservice uitbesteden in z’n werk gaat

telefoonservice
e-mail

E-mail management uitbesteden

Wat e-mail zo populair maakt, is dat je kan versturen en beantwoorden wanneer het jou uitkomt. Voor een klant handig wanneer een vraag niet de meeste spoed van de wereld heeft. Voor bedrijven handig omdat de e-mail afhandeling kan worden gedaan als er tijd is. Maar aan tijd ontbreekt het nogal eens. Het is dan ook geen reclame voor je bedrijf als zo’n e-mail dagenlang onbeantwoord blijft. En die e-mails blijven zich maar opstapelen…

Geef DIRECT toegang tot jouw e-mail, en je hebt nooit meer een overvolle inbox. Wij zitten bovenop het e-mail management. We beantwoorden alle e-mails. Waar we dat niet kunnen, sturen we ze desgewenst naar jou door. Ook de vragen die via het contactformulier van de website binnenkomen, handelen we af. Met zo’n soepele en snelle e-mail afhandeling ga je je klanten positief verrassen!

Ontdek hoe e-mail afhandeling in z’n werk gaat

Een samenwerking met DIRECT Klantcontact betekent:

  • 24 uur per dag 7 dagen in de week inzetbaar
  • Altijd een laag tarief
  • Persoonlijk advies voor jouw onderneming
  • Offline én online klantcontact

Een klantenservice-specialist
spreken?

Laat je alleen de telefoonservice uitbesteden, of het e-mail management? Of ga je de gehele offline klantenservice uitbesteden? 365 dagen per jaar, 24/7? Of op werkdagen van 7.00 uur tot 20.00 uur? Bij DIRECT kies je een abonnement dat zakelijk bij je past en ben en blijf je in control. Via een app en webomgeving heb je realtime inzicht in het klantcontact.

Klinkt dat goed? Neem direct contact op met ónze klantenservice en laat je informeren door een klantcontact-specialist. Bel op 026 – 200 57 25, app, mail info@directklantcontact.nl of chat (rechtsonder). Of: probeer Mijn DIRECT Klantcontact twee weken gratis!

Back To Top