skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Je staat in de winkel, zit in een vergadering of bent bezig met een behandeling. Wanneer je druk bent heb je niet altijd tijd om je klant telefonisch te woord te staan. En je bent niet de enige. Als ondernemer ga je met liefde een extra stap voor je bedrijf, maar de telefoon áltijd opnemen en alle mails binnen een paar minuten beantwoorden, dat kan simpelweg niet. Gelukkig kan je je telefoon én e-mail uitbesteden aan ons. Wij staan al je klanten te woord precies hoe en wanneer jij dat wilt. Voortaan ben je altijd bereikbaar – en loop je nooit meer een klant mis.

Klaar om jouw klantcontact via telefoon of e-mail te boosten?

24/7 bereikbaar

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.

> 60% first time fix

Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.

Vast team van professionals

Jouw klant heeft altijd iemand aan de lijn die weet waar het over gaat.

Offline klantcontact. Ontdek onze diensten.

Telefoonservice uitbesteden

Elke ondernemer kent het wel: een telefoon die roodgloeiend staat. Vervelend, want je wilt klanten niet te lang laten wachten, maar hebt aan de andere kant ook niet de tijd of mankracht om alle telefoontjes aan te nemen. Laat je aan ons de telefoonservice uitbesteden? Dan loop je geen enkel telefoontje meer mis. Wij nemen de telefoon aan wanneer jij er even niet aan toekomt, in de weekenden, ’s nachts op feestdagen of zelfs 24/7 – het is maar net wat jij wenst.  Reserveringen invoeren? Afspraken inplannen? Terugbelverzoeken noteren? Wij doen het direct voor je, zelfs vanuit jouw eigen systemen.

E-mail management uitbesteden

E-mail is een populair communicatiemiddel, omdat je zelf kan bepalen wanneer je iets terugstuurt of wanneer je een mail beantwoordt. Vaak komen we pas aan onze e-mail toe op de momenten dat we even tijd over hebben. Maar als ondernemer ontbreekt het je nogal eens aan tijd. Geef je ons toegang tot jouw e-mail? Dan heb je nooit meer een overvolle inbox. Onze professionele klantcontactmedewerkers weten precies hoe ze jouw mails moeten oppakken. Wij beheren jouw mailbox en mailen klanten terug vanuit jouw bedrijf. WOok de vragen die via het contactformulier van de website binnenkomen handelen we af.

24/7 storingsdienst

Jij beschikt over een ton aan specialistische kennis in jouw branche. Maar jouw klanten verwachten niet alleen maar hoge kwaliteit van dienstverlening, maar ook van service. Daar hoort een optimale bereikbaarheid bij, het liefst 24/7. Voor bijvoorbeeld de installatie- en techniekbranche bieden wij daarom een 24/7 storingsdienst service aan. Wij staan 365 dagen per jaar en 24/7 paraat om jouw klanten op te vangen. Complexe zaken, storingen en klantvragen worden gefilterd en kunnen sneller en effectiever worden verholpen of beantwoord. We noteren terugbelverzoeken, plannen afspraken en of schakelen direct een monteur in, direct in jouw systemen.  Zo komt de klantbehoefte weer centraal te staan.

"Door de tweeweekse proefperiode ontdek je direct hoe we van toegevoegde waarde zijn voor jouw organisatie."

Sabrina Gerritsen, Klantcontactspecialist

SabrinaGerritsen
“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen. De telefonische meldingen komen binnen op tien verschillende lijnen, zodat direct onderscheid gemaakt kan worden naar soort melding. De telefoon is het grootste kanaal waar meldingen binnenkomen, maar email groeit snel.”

John Pedersen, Zehnder Group Nederland

logo heijmans
“Wij bieden onze huurders 24 uur per dag een storingsdienst aan voor calamiteiten. Overdag pakken wij de telefoon zelf op maar van 17.00 tot 8.30 uur de volgende dag maken we gebruik van DIRECT Klantcontact. Ook het hele weekend zit hun team voor ons paraat. Soms zetten we ze extra in als we een werkoverleg hebben.”

Yvonne Jeuring, Ieder1

ieder1 logo
gids klantprocessen

In 9 stappen naar een efficiënt klantproces

Hoe stel je de juiste doelen en prioriteiten om je klantproces zo optimaal mogelijk in te richten? De gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ geeft je inspiratie uit de praktijk. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

  • Een kant-en-klaar stappenplan voor de weg naar efficiëntie
  • Snel de juiste keuzes leren maken
  • Tips en tricks van ervaringsdeskundigen

Veelgestelde vragen over de offline klantenservice

Een klant telefonisch of via e-mail te woord staan lukt niet altijd. Vanzelfsprekend wil je elke klant meteen helpen, maar in werkelijkheid werkt dit vaak anders. Met hulp van DIRECT Klantcontact kan je in één keer je gehele klantenservice optimaliseren. In het vervolg ben je via alle denkbare klantcontactkanalen bereikbaar. Desgewenst 24/7, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Onze klantenservicemedewerkers staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.

Binnen ons team hebben we diverse klantcontactspecialisten in dienst met allemaal een eigen expertise. Op basis van het vraagstuk van de opdrachtgever kijken we samen welk team het beste past bij het betreffende vraagstuk. Op die manier leveren we de best mogelijke kwaliteit als het gaat om onze telefoonservice dienstverlening. Voor je klanten zal het echter zijn alsof jouw eigen medewerkers achter de telefoon zitten. Dit betekent dat we in sommige gevallen werken met kleine specialistische klantcontactteams en andere keren een pool aan klantcontactmedewerkers inzetten. Benieuwd naar de gezichten achter DIRECT Klantcontact? Maak hier kennis met ons team.

De meest flexibele oplossingen bieden om te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT Klantcontact. De telefoonservice is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven.

Via de online portal en de app Mijn DIRECT Klantcontact heb je steeds zicht op de inhoud van gesprekken via de klantcontactkanalen die we voor jou bemannen. In deze online omgeving kun je ook gemakkelijk wijzigingen aanbrengen in de instructies voor onze klantcontactmedewerkers. Ga voor een overzicht van alle functionaliteiten naar deze pagina.

Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.

Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.

  • Gratis adviesgesprek van 30 minuten
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script

Ga voor omnichannel klantcontact. Ontdek al onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Back To Top