Dé partner in klantcontact die je jouw klanten toe kunt vertrouwen.
Ruimere openingstijden
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Flexibel op- en afschalen
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Directe afhandeling
Ruim 70% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld. Desgewenst in jouw systeem.
Snel en professioneel
Jouw klant heeft altijd iemand aan de lijn die weet waar het over gaat.
Siem Hoefnagels, Helpdeskmedewerker

Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Vraag nu een gratis vrijblijvend adviesgesprek aan met een van onze klantenservice specialisten.
In een paar stappen van start met de telefoonservice.
Contact met een consultant
Samen richten we jouw ideale klantenservice in, volledig op basis van jouw wensen en behoeften.
Script opstellen
Eén van onze experts stelt met deze input een op maat gemaakt belscript op.
Aan de slag
Heb je alles goedgekeurd? Dan gaan we live! Vanaf dit moment kun je naar ons doorschakelen.
Telefoonservice op maat. Kies het abonnement dat bij je past
Of je nou maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes ontvangt – onze telefoonservice is in te zetten door iedere ondernemer – klein en groot. Je bepaalt welk abonnement het beste bij jouw organisatie past. Leg een solide basis voor jouw klantenserviceactiviteiten en start met een altijd bereikbare telefoonservice.
Telefoonservice abonnementen
Telefoonservice
Basic
Voor de starter
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Plus
Voor de flexibele ondernemer
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Smart
Voor de (door)groeier
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Alle abonnementen zijn altijd inclusief:
Optioneel toe te voegen:
Vul je gegevens in om af te ronden
Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.
Selecteer een abonnement
Vul je gegevens in
Wij nemen contact op
Aan de slag!

















Ontdek wat anderen over onze telefoonservice zeggen
Veelgestelde vragen over de telefoonservice
Onder antwoordservice verstaan wij het eenvoudig en snel aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies inkomende telefoontjes naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door jou aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches. Uiteraard is het ook mogelijk om te werken met een combinatie van de verschillende services.
Onze klantcontactmedewerkers worden continu opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt niet alleen voor jouw branche, maar ook voor andere branches. Door middel van de uitgebreide e-learnings zijn de klantcontactmedewerkers in staat zichzelf verder te ontwikkelen. Deze e-learnings worden aangeboden in een speciale omgeving gemaakt voor de medewerkers. De e-learnings zijn opgebouwd per bedrijf en per branche en zijn onderverdeeld in diverse niveaus. Door middel van het behalen van examens die verwant zijn aan de e-learnings is het mogelijk om door te groeien naar hogere niveaus. Op die manier zal een klantcontactmedewerker altijd kunnen leren en altijd kunnen groeien in kennis.
Voordat je je officieel voor onze dienstverlening aanmeldt, heb je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een tweeweekse proefperiode ervaar je zelf wat onze telefoonservice bijdraagt. Geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Meer weten of direct aanmelden voor de proefperiode? Klik dan hier.
Uiteraard is het mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Bij elk telefoontje dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in de Mijn DIRECT Klantcontact app en in de portal. Deze notificatie bieden we tevens aan als e-mail update direct in jouw inbox. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Mocht je de wens hebben om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.
Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.
Meer weten over de telefoonservice? Laat je geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.
Lees meer over Telefoonservice:
Klantcontact uitbesteden kan jouw omzet verhogen
Voor veel ondernemers klinkt het uitbesteden van hun klantenservice als een ideaal, maar spannend scenario.…
Schaalbaarheid: cruciaal voor een optimale klantervaring
Schaalbaarheid is een essentiële eigenschap van bedrijven die een succesvolle klantenservice runnen. Het vermogen om…
24/7 blije klanten: zo doen wij dat
Het eerste wat we doen als we jouw bedrijf ondersteunen met de klantenservice of deze…
Ultiem klantcontact via alle denkbare kanalen. Bekijk al onze diensten.
Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.
Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.
Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.
Altijd laagdrempelig contact met je klanten.
Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.