skip to Main Content

Telefoonservice uitbesteden

In sommige branches wordt heel wat afgebeld op een dag. Telefonisch kan je immers snel een vraag stellen, een afspraak maken of een storing melden. Hoewel je geen belletje wil missen, heb je als ondernemer niet altijd de tijd of de mensen om de telefoon op te nemen. Besteed daarom je telefoonservice uit aan DIRECT. Met onze antwoordservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent.

Waarom je telefoonservice uitbesteden?

Een klant telefonisch te woord staan, dat lukt simpelweg niet altijd. Maar met de telefoonservice van DIRECT lukt het wél. Wij nemen de telefoon op wanneer jij zelf in de winkel staat, in een vergadering zit, een behandeling doet, leveranciers bezoekt of onderweg bent. Of wanneer je jezelf oplaadt: ’s avonds, ’s nachts, in het weekend, tijdens feestdagen of vakantie.

Hoe werkt de telefoonservice?

Bij DIRECT staan we je klant te woord, precies zoals een medewerker van jouw bedrijf dat ook zou doen. Onze slimme telefoonservice software helpt hierbij. Want wanneer een beller contact opneemt, herkent die meteen of dat voor jouw bedrijf is. Vervolgens ziet de telefoon-specialist van DIRECT alle bijbehorende informatie automatisch op zijn scherm verschijnen. Hierdoor kan hij opnemen met jouw bedrijfsnaam, en de beller volgens jouw instructies helpen.

En die instructies zijn uiteenlopend. Het is maar net wat jij handig vindt. We beantwoorden vragen, zetten afspraken in je agenda of voeren reserveringen in. Ook kunnen we gesprekken doorverbinden of externen inschakelen. Denk bijvoorbeeld aan het op pad sturen van een monteur bij een storingsmelding. Maar natuurlijk beantwoorden we ook inhoudelijke vragen. Hoe meer informatie je met ons deelt, hoe meer binnenkomende telefoontjes we direct kunnen afhandelen.

Je kunt jouw zakelijke nummer zelf of automatisch laten doorschakelen naar een uniek 026-doorkiesnummer. Met *21 schakel je alle gesprekken direct naar ons door. Met *61 nemen we de telefoon na 5 keer overgaan voor je op. Vervolgens beantwoorden wij jouw binnenkomende gesprekken met jouw eigen bedrijfsnaam en handelen de zaken volgens jouw instructies af.

Aan de slag? Meld je nu gratis aan en binnen 24 uur kunnen we van start!

*21 + jouw unieke doorkiesnummer

Met *21 worden jouw gesprekken direct naar ons doorgeschakeld.

*61 + jouw unieke doorkiesnummer

Met *61 wordt de telefoon na vijf keer overgaan door ons opgenomen.

Mijn DIRECT Klantcontact

Elk telefoontje handelen we af alsof we onze eigen klant aan de lijn hebben. En daar hoort vanzelfsprekend bij dat we elk telefoontje correct afhandelen en noteren in ons klantcontactensysteem. Maar dat is niet alles. Want dankzij onze telefoonservice software krijg jij bij elk telefoontje dat bij ons binnenkomt een notificatie per e-mail én in de Mijn DIRECT Klantcontact app. In de app en desktopversie vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Op deze manier heb je altijd realtime inzicht in jouw externe klantenservice, en ben en blijf je ‘in control’.

Mijn DIRECT Klantcontact app

Wat kost de telefoonservice?

Of je per maand nu tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes ontvangt – onze telefoonservice is er voor elke ondernemer. Je bepaalt simpelweg welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. Bij DIRECT houden we de telefoonservice kosten scherp en werken we niet met contracten. Blijkt het uitbesteden van telefoontjes niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

De voordelen

  • Ruimere openingstijden

Of je nu kiest voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur, je openingstijden kun je met onze hulp flink verruimen. Desgewenst nemen we 24 uur per dag de telefoon voor je aan, maken we notities en plannen we afspraken in.

  • AVG en ISO

Jouw gegevens en die van je klanten worden gewaarborgd in de AVG. Hiernaast is DIRECT Klantcontact ISO-gecertificeerd.

  • Snel en professioneel

We nemen snel en professioneel de telefoon op en handelen alle telefoontjes klantgericht en volgens jouw instructies af.

  • Directe afhandeling

Gemiddeld kunnen we ongeveer 60% van de binnenkomende telefoontjes direct voor je afhandelen. Geef je ons meer informatie, dan kan dat percentage nog verder omhoog.

  • Voordelig

Met de Telefoonservice van DIRECT Klantcontact betaal je voor je verbruik. In de meeste gevallen ben je veel voordeliger uit dan wanneer je jouw klantenservicemedewerkers 24 uur per dag de telefoon op laat nemen.

  • Service

In samenspraak met jou kunnen we bepalen wat de urgentie van verschillende meldingen is. Om bijvoorbeeld te beslissen of we een monteur op pad sturen. De servicegraad stemmen we graag samen met jou af.

  • Meer omzet

Doordat je jouw bereikbaarheid drastisch vergroot, loop je geen klanten meer mis. Daarmee werkt de Telefoonservice omzetverhogend.

  • Persoonlijk

Je kunt onze medewerkers zelf trainen of aangeven hoe je wilt dat wij onze medewerkers trainen. Graag leren ze jouw bedrijf kennen!

  • Hogere klanttevredenheid

Door ruimere mogelijkheden te bieden om jouw bedrijf te bereiken, zal je klanttevredenheid omhoog gaan. We nemen op met jouw bedrijfsnaam en kunnen met jouw systemen werken, zoals SAP, Navision, Zendesk en andere systemen.

  • Flexibel

Met onze Telefoonservice kun je kiezen uit verschillende pakketten die je kunt uitbreiden als dat nodig is. We werken niet met contracten, dus je zit nergens aan vast. Wij zijn graag zo flexibel dat we perfect bij jouw organisatie passen!

  • Volledige controle

Via de portal en de bijbehorende app houd je altijd een vinger aan de pols. Je ziet direct welke telefoontjes er binnen zijn gekomen en je kunt je belscript op elk moment aanpassen.

Veelgestelde vragen

Héél eenvoudig. Via één druk op de knop meld je je online aan. Jouw gratis proefperiode van 14 dagen begint binnen 24 uur.

Wil je snel live? Dat kan! Vanaf het moment dat wij over jouw ondertekende overeenkomst beschikken, zit jouw telefoniste op afstand binnen 24 uur voor je klant en klaar. Heb je nog meer haast? Laat het ons weten, dan zetten we alle zeilen bij om je nog dezelfde dag te helpen.

Zeker! We koppelen jouw webagenda graag aan ons systeem, zodat wij afspraken voor je kunnen maken en bij binnenkomende gesprekken kunnen zien of je op dat moment al dan niet bereikbaar bent.

Bij elk telefoontje dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in de app en in de portal. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug.

Ja, we plannen desgewenst direct afspraken voor je in en maken aantekeningen of doen registraties in jouw systeem. In overleg is heel veel mogelijk.

Voordat onze klantenservicemedewerkers voor je aan de slag gaan, vragen we je om een actuele lijst met contactpersonen. Deze personen kun je trouwens ook zelf beheren in de portal van Mijn DIRECT Klantcontact.

Ja, we verzorgen kosteloos een uniek doorkiesnummer voor jouw bedrijf.

We kunnen onze Telefoonservice zo voordelig aanbieden doordat onze medewerkers voor verschillende bedrijven de telefoon opnemen. Voor je klanten zal het echter zijn alsof jouw eigen medewerkers achter de telefoon zitten.

Voor de Telefoonservice van DIRECT Klantcontact voorzien we je graag van een vaste contactpersoon. Daarnaast staat de helpdesk tussen 7.00 uur en 22.00 uur altijd voor je klaar.  Je kunt ons bereiken via telefoon, mail, live chat, WhatsApp en sociale media.

Dit zeggen onze partners:

Onze andere diensten

DIRECT Klantcontact helpt je jouw bedrijf te laten groeien. Naast de telefoonservice kunnen we je ook helpen met andere manieren om jouw bereikbaarheid te vergroten en je klanttevredenheid te verhogen.

live chat

Live chat-service

Een live chat op je website neemt drempels weg en biedt extra service.

whatsapp

WhatsApp-service

Laat je klanten informeel en laagdrempelig communiceren via WhatsApp.

e-mail

E-mailservice

Laat ons je belangrijke e-mails afhandelen op het moment dat jij er niet aan toekomt.

social media

Social media services

Proactief reageren op berichten via sociale media verhoogt je reputatie en vergroot je zichtbaarheid.

Meer weten?

Met jouw persoonlijke telefoonservice loop je nooit meer klanten mis. Bij DIRECT helpen we jouw klanten alsof het de onze zijn: vriendelijk en professioneel. Snel aan de slag? Laat je informeren door een telefoonservice-specialist van DIRECT.

Back To Top