skip to Main Content
24/7 bereikbaarheid Kundige klantenservice experts Binnen één dag starten Dagelijks opzegbaar

Telefoonservice uitbesteden

In sommige branches wordt heel wat afgebeld op een dag. Telefonisch kan je immers snel een vraag stellen, een afspraak maken of een storing melden. Hoewel je geen belletje wil missen, heb je als ondernemer niet altijd de tijd of de mensen om de telefoon op te nemen. Besteed daarom je telefoonservice uit aan DIRECT. Met onze antwoordservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent.

Waarom je telefoonservice uitbesteden?

Een klant telefonisch te woord staan, dat lukt simpelweg niet altijd. Maar met de telefoonservice van DIRECT lukt het wél. Wij nemen de telefoon op wanneer jij zelf in de winkel staat, in een vergadering zit, een behandeling doet, leveranciers bezoekt of onderweg bent. Of wanneer je jezelf oplaadt: ’s avonds, ’s nachts, in het weekend, tijdens feestdagen of vakantie.

Hoe werkt de telefoonservice?

Bij DIRECT staan we je klant te woord, precies zoals een medewerker van jouw bedrijf dat ook zou doen. Onze slimme telefoonservice software helpt hierbij. Want wanneer een beller contact opneemt, herkent die meteen of dat voor jouw bedrijf is. Vervolgens ziet de telefoon-specialist van DIRECT alle bijbehorende informatie automatisch op zijn scherm verschijnen. Hierdoor kan hij opnemen met jouw bedrijfsnaam, en de beller volgens jouw instructies helpen.

En die instructies zijn uiteenlopend. Het is maar net wat jij handig vindt. We beantwoorden vragen, zetten afspraken in je agenda of voeren reserveringen in. Ook kunnen we gesprekken doorverbinden of externen inschakelen. Denk bijvoorbeeld aan het op pad sturen van een monteur bij een storingsmelding. Maar natuurlijk beantwoorden we ook inhoudelijke vragen. Hoe meer informatie je met ons deelt, hoe meer binnenkomende telefoontjes we direct kunnen afhandelen.

Je kunt jouw zakelijke nummer zelf of automatisch laten doorschakelen naar een uniek 026-doorkiesnummer. Met *21 schakel je alle gesprekken direct naar ons door. Met *61 nemen we de telefoon na 5 keer overgaan voor je op. Vervolgens beantwoorden wij jouw binnenkomende gesprekken met jouw eigen bedrijfsnaam en handelen de zaken volgens jouw instructies af.

Aan de slag? Meld je nu gratis aan en binnen 24 uur kunnen we van start!

*21 + jouw unieke doorkiesnummer

Met *21 worden jouw gesprekken direct naar ons doorgeschakeld.

*61 + jouw unieke doorkiesnummer

Met *61 wordt de telefoon na vijf keer overgaan door ons opgenomen.

De voordelen

  • Ruimere openingstijden

Of je nu kiest voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur, je openingstijden kun je met onze hulp flink verruimen. Desgewenst nemen we 24 uur per dag de telefoon voor je aan, maken we notities en plannen we afspraken in.

  • Directe afhandeling

Gemiddeld kunnen we meer dan 70% van de binnenkomende telefoontjes direct voor je afhandelen. Geef je ons meer informatie, dan kan dat percentage nog verder omhoog.

  • Snel en professioneel

We nemen snel en professioneel de telefoon op en handelen alle telefoontjes klantgericht en volgens jouw instructies af.

  • Flexibel op- en afschalen

Zet ons als externe klantenservice aan en uit wanneer je daar behoefte aan hebt. We werken contractloos, en je zit nergens aan vast. 

Mijn DIRECT Klantcontact

Elk telefoontje handelen we af alsof we onze eigen klant aan de lijn hebben. En daar hoort vanzelfsprekend bij dat we elk telefoontje correct afhandelen en noteren in ons klantcontactensysteem. Maar dat is niet alles. Want dankzij onze telefoonservice software krijg jij bij elk telefoontje dat bij ons binnenkomt een notificatie per e-mail én in de Mijn DIRECT Klantcontact app. In de app en desktopversie vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Op deze manier heb je altijd realtime inzicht in jouw externe klantenservice, en ben en blijf je ‘in control’.

Mijn DIRECT Klantcontact app

Wat kost de telefoonservice?

Of je per maand nu tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes ontvangt – onze telefoonservice is er voor elke ondernemer. Je bepaalt simpelweg welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. Bij DIRECT houden we de telefoonservice kosten scherp en werken we niet met contracten. Blijkt het uitbesteden van telefoontjes niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Dit zeggen onze partners:

De veelgestelde vragen over de telefoonservice

Het liefst sta je elke klant meteen te woord. Helaas lukt dit niet altijd. Met de telefoonservice van DIRECT kan het wél. Wanneer jij een vergadering hebt, onderweg bent of even jezelf oplaadt: tijdens feestdagen, vakanties, ’s avonds of ’s nachts. DIRECT is er voor jou.

Onze klantenservice-specialisten nemen voor verschillende bedrijven de telefoon op. Echter zal het voor jouw klanten zijn alsof jouw eigen medewerkers te telefoon beantwoorden.

Via de app en in de portal word je op de hoogte gehouden van alle inkomende telefoontjes. Ook vind je hierin het bericht en het eventuele terugbelverzoek. Indien gewenst ontvang je ook van elk inkomend gesprek een email.

Direct afspraken inplannen, aantekeningen maken of registraties verwerken in jouw systeem. Dat kan! In overleg is heel veel mogelijk.

Wij zetten ons volledig in jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Jouw telefoniste op afstand zit binnen 24 uur voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij de door jou ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.

De meest flexibele oplossingen te bieden om te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT. De telefoonservice is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven.

Online aanmelden is heel eenvoudig. Met één druk op de knop start je de proefperiode van 14 dagen.

Bekijk hier de gehele FAQ

Meer informatie?
Neem contact op

Met jouw persoonlijke telefoonservice loop je nooit meer klanten mis. Bij DIRECT helpen we jouw klanten alsof het de onze zijn: vriendelijk en professioneel. Snel aan de slag? Laat je informeren door een telefoonservice-specialist van DIRECT.

    Onze andere diensten

    DIRECT Klantcontact helpt je jouw bedrijf te laten groeien. Naast de telefoonservice kunnen we je ook helpen met andere manieren om jouw bereikbaarheid te vergroten en je klanttevredenheid te verhogen.

    live chat

    Live chat-service

    Een live chat op je website neemt drempels weg en biedt extra service.

    whatsapp

    WhatsApp-service

    Laat je klanten informeel en laagdrempelig communiceren via WhatsApp.

    e-mail

    E-mailservice

    Laat ons je belangrijke e-mails afhandelen op het moment dat jij er niet aan toekomt.

    social media

    Social media services

    Proactief reageren op berichten via sociale media verhoogt je reputatie en vergroot je zichtbaarheid.

    Back To Top