Blink uit in klantcontact
10 juni 2021

Harvard Business Review concludeert na uitgebreid onderzoek dat het voor bedrijven en organisaties van het grootste belang is om hun primaire dienstverlening op orde te hebben voordat ze met allerlei extraatjes …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
06 juni 2021

De zomer is hier: alles staat in de bloei en mensen gaan er steeds vaker weer op uit. Aan de andere kant betekent dat ook dat jouw zaak drukker wordt. Magda Willemsen, klantadviseur bij DIRECT Klantcontact, werkt al jaren nauw …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
22 april 2021

Iedere organisatie hikt er waarschijnlijk tegenaan: het ene moment is het rustig en het andere moment staat de telefoon roodgloeiend. De wereld ‘flexibiliseert’ in razend tempo. Pieken en dalen in klantcontact zorgen voor een …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
15 april 2021

Toen Rabobank eind vorig jaar de sluiting van een groot aantal filialen aankondigde, leidde dat vanzelfsprekend tot grote onrust onder de werknemers. Ze vreesden hun baan kwijt te raken of, minstens net zo erg,…

Lees verder
Blink uit in klantcontact
19 november 2020

Recente onderzoeken van marktanalysebureau SAS en IT-dienstverlener Salesforce tonen aan dat de coronapandemie ertoe bijdraagt dat het bieden van een goede klantervaring meer dan ooit van het grootste belang …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
25 augustus 2020

Het is een bekend probleem voor bedrijven en organisaties met een eigen storingsdienst: monteurs worden ’s nachts om de haverklap uit hun bed gebeld. Of het nu gaat om een calamiteit of loos alarm; het is en blijft vervelend …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
25 augustus 2020

Uit Brits onderzoek blijkt dat 52% van alle klantvragen via e-mail, social media en webformulieren onbeantwoord blijft. In het geval dat vragen wel beantwoord werden, duurde dat gemiddeld 29 uur en 27 minuten. Twitter blijkt momenteel …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
11 augustus 2020

Omdat het voor bedrijven en organisaties nu eenmaal steeds moeilijker wordt om zich op basis van hun producten of diensten van de grijze middelmaat te onderscheiden, richten ze hun focus meer en meer op het bieden van …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
07 juli 2020

Het grootste deel van Nederland gebruikt social media kanalen om in contact te blijven met anderen en merken. Zo gebruikten vorig jaar 9,1 miljoen Nederlanders dagelijks WhatsApp en 7,6 miljoen …

Lees verder

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws in de klantcontactwereld.

Elke maand een dosis inspiratie direct in jouw mailbox.

  • Het meest actuele klantcontactnieuws
  • Tips voor meer blije klanten
  • Updates over DIRECT Klantcontact

Meld je dus nu aan voor onze nieuwsbrief en blink uit in klantcontact!

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

marketing informatie

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT