Blink uit in klantcontact
21 mei 2024

Woningcorporaties hebben iedere dag veel contact met hun huurders. Tijdens die contactmomenten is het erg belangrijk om je huurders snel, transparant en efficiënt te ondersteunen of te woord te staan. Je voorziet ze tenslotte van …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De wintermaanden kunnen een drukke periode zijn vanwege de gevolgen van onverwachte weersomstandigheden. Kou, kapotte cv-ketels, bevroren leidingen en meer kunnen veel invloed hebben op je planning …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
24 augustus 2023

Nooit eerder was de relatie tussen bedrijven en klanten zo belangrijk als nu. Zowel bij digitale als fysieke ondernemingen is de concurrentie op dit moment hoger dan ooit tevoren. De consument heeft (soms té) veel keuzes en daarmee ook …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
16 februari 2023

Het bieden van een goede klantervaring is érg belangrijk. Als je klant met een positief gevoel terugblikt op een contactmoment of ervaring met een organisatie, kan dit merkloyaliteit opwekken. De klantenservice speelt een …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
10 oktober 2022

Je wilt van je mensen hele goede servicemedewerkers maken. Maar je weet niet goed genoeg hoe je dat moet doen. Wij helpen je: zó maak je van mensen briljante service medewerkers, 5 tips:

Lees verder
Blink uit in klantcontact
11 juli 2022

In een tijd waarin de markt ontzettend snel verandert, en waarin klantbehoeften continu scherper worden, is het houden van een klanttevredenheidsonderzoek belangrijker dan ooit. Bedrijven die voortdurend sturen op de behoeften …

Lees verder
Dit zijn wij
20 juni 2022

‘Wat ik heb gemerkt, is dat bij onze klant in de keuken kijken heel goed werkt. De groepen klantcontact …

Lees verder
Dit zijn wij
18 april 2022

De komende weken verschijnt om de week een interview met een medewerker van DIRECT Klantcontact. Want wie zijn nou de mensen achter het merk DIRECT. En waar houden ze zich dagelijks mee bezig. Iedere …

Lees verder
Bellen Bel DIRECT