skip to Main Content

Uitblinken in klantinteractie

De essentie van klantcontact: het inspelen op de wensen en behoeften van klanten. Of iemand nou kampt met een vraag, een klacht of een willekeurige opmerking, als klantcontact expert probeer je altijd tegemoet te komen met de juiste oplossing. Ondanks de continue ‘tech’ revolutie neigen mensen toch steeds meer naar ‘touch’.  Een mooie uitdaging voor jou, ondernemer. Aan jou de taak om meer balans te vinden tussen ‘tech’ en ‘touch’.

Tijdens het laatste event van 2019, op woensdag 13 november 2019, vertellen we je meer over een ultieme klantinteractie, de juiste klantbeleving en het belang van de kwaliteit van het antwoorden.

  • Wie: Sylvia Hendriks (Customer Experience Manager bij APG) en Frans Reichardt (Klantenluisteraar)
  • Wat: Blink uit in Klantinteractie
  • Waar: het pand van DIRECT Klantcontact, Jansbuitensingel 7, 6811 AA Arnhem
  • Wanneer: woensdag 13 november 2019
  • Hoe laat: 14.30 – 18.30 uur

Onze sprekers

Bij een leerzaam programma horen ook inspirerende sprekers.

Sylvia Hendriks
Frans Reichardt
Sylvia Hendriks
APG

Sylvia Hendriks werkt 15 jaar bij APG en is al een tijdje aan de weg aan het timmeren binnen haar functie als Customer Experience Manager.

Sylvia helpt mensen en organisaties graag bij het realiseren van betekenisvolle doelen, waarin groei of verandering centraal staat. Ze gelooft sterk in de kracht van écht contact met klanten én medewerkers. Het geeft betekenis aan hetgeen waar je voor staat en motiveert om het steeds beter of anders te doen.

Met haar ruime kennis – en ervaring in customer experience, strategische marketing, senior management, beleidsadvisering, begeleiden van start-ups, teamontwikkeling en organisatorische transformaties (klant centraal) zal ze tijdens het event van woensdag 13 november 2019 iedereen meenemen in de wereld van klantinteractie en user experience.

Frans Reichardt
De Klantenluisteraar

Frans Reichardt noemt zich de Klantenluisteraar. Hij is professioneel spreker & trainer en hij stimuleert organisaties te denken en te doen vanuit de klant en helpt professionals nóg beter te luisteren naar de stem van de klant. Want wat wil de klant nou écht?

Frans schreef zeven boeken, waaronder Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) plus het e-book Komt Een Klant Bij de Dokter dat je gratis kunt downloaden via zijn website. Daarnaast schreef hij Business Bloopers – de belangrijkste lessen uit meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders en miljoenenverslindende marketingmissers en werkte hij mee aan de boeken Anatomie van de Verleiding, Customer Marketing, Kloteklanten, Kloteklanten 2.0 en Follow That Customer!

Frans spreekt van Assen tot Vlissingen en van Kuala Lumpur tot Las Vegas. Daar sprak hij voor 500 doven en slechthorenden over de kracht van luisteren en kreeg hiervoor een oorverdovend stil applaus.

Direct
Aanmelden

Wil je verzekerd zijn van je plek? Meld je dan gratis aan voor dit evenement (t.w.v. €249,-).

Back To Top