1. Opnieuw de Beste Werkplek

In januari werden we voor het tweede jaar op rij bekroond met het keurmerk voor de Beste Werkplek van Fan Factory. Dit keer met 3 van de 3 sterren en een gemiddelde beoordeling van een 8,3! Dit op basis van ons Medewerkers Tevredenheidsonderzoek (MTO). Niet alleen weten we hierdoor wat er al heel goed gaat, maar ook wat er in de toekomst beter kan en wat er speelt binnen het bedrijf. Door hier extra aandacht aan te besteden, blijven we een prettige werkomgeving creëren.

2. Nationale Klantcontact Week

In april zetten we onze klantadviseurs extra in het zonnetje tijdens de Nationale Klantcontact Week. In deze week is het aan alle leidinggevenden in de klantcontactwereld om hun mensen extra te waarderen voor hun waardevolle werk. Want klantcontact, dat is echt een vak (apart). Tijdens de week schreven alle teamleiders een persoonlijk kaartje naar hun klantadviseurs, regelden we ontbijt op kantoor en organiseerden we een bruisende borrel.

3. Zomerfeest: La Dolce Vita

Dit jaar vierden wij ons zomerfeest op eigen terrein met het Italiaanse thema: La Dolce Vita. Van citroenen tot fleurige Italiaanse outfits. We trapten af met limoncello en een verrukkelijke anti pasti en genoten daarna van versbereide Italiaanse pizza’s. Het diner sloten we uiteraard af met tiramisu en een sgroppino. Een goed wijntje mocht niet ontbreken, wat leidde tot bijzondere optredens… Iets met een citroen ofzo😉 (zie foto’s). Met toporganisatie van onze HR-dames, Vanessa en Rox, was het weer een feest voor in de boeken!

4. Nieuwe huisstijl

In juni was het zover: de lancering van onze gloednieuwe website én huisstijl! Een project waar we meer dan een half jaar aan hebben gewerkt, samen met Mick Ontwerpt, OrangeValley en Daisy van Zwam. Het rijke kleurenpalet, de herkenbare patronen en het moderne ontwerp zijn dynamisch, vrolijk en opvallend, en weerspiegelen energie en plezier. We zijn super blij met het resultaat en past helemaal bij onze identiteit. We hebben al veel positieve reacties mogen ontvangen, zo ook in levende lijven op CorporatiePlein en Recreatie Vakbeurs.

5. Voor het eerst op CorporatiePlein

In september stonden we voor het eerst op CorporatiePlein: dé beurs voor woningcorporaties. Het was geweldig om bestaande relaties, andere leveranciers uit de branche en de mensen van woningcorporaties direct te spreken. We leerden op deze manier de branche nog beter kennen en konden tegelijkertijd onze dienstverlening introduceren. Was het niet aan onze collega’s, dan was het wel onze roze wand die de positieve aandacht trok van bezoekers. Missie volbracht? 😉

6. Opening van ons eigen kantoor in Suriname

Begin november openden we ons eigen kantoor in Suriname, een mijlpaal waar we maanden naartoe hadden geleefd. Na jarenlange succesvolle samenwerking met partners in Suriname, was het een natuurlijke stap om ook een eigen kantoor te openen. Met Carin en Leandro als teamleiders, leren we onze kersverse collega’s de fijne kneepjes van het vak en laten we DIRECT ook in Suriname schitteren. Ons nieuwe kantoor bevindt zich in een prachtig monumentaal pand, gerestaureerd door Stadsherstel Suriname.

Nieuwe DIRECT Klantcontact collega's samen op een trap in Suriname

7. Voor het eerst op Recreatie Vakbeurs

Ook in november stonden we voor het eerst op Recreatie Vakbeurs: dé beurs voor eigenaren van vakantieparken – groot en klein. Het was een driedaagse beurs met een breed aanbod aan leveranciers, van zwembaden tot aan complete chalets. We hebben veel inspirerende gesprekken gevoerd en feedback mogen ontvangen van de mensen uit de recreatiebranche. Onze collega’s wisselden elkaar alle drie de dagen af en kijken terug op een geslaagde beurs.

Op naar 2025!

We kijken met een voldaan gevoel terug op 2024, waarin we veel grote stappen hebben gemaakt. We kunnen niet wachten om in het nieuwe jaar verder te bouwen aan DIRECT klantcontact. Er staat ons nog een hoop moois te wachten! Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws in de klantcontactwereld en updates over DIRECT klantcontact? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend jouw kansen bespreken met één van onze experts? Neem dan gerust contact op of plan direct een afspraak in. 😊

Maak kennis met onze kennisbank.

Dit zijn wij
28 november 2024

Op 12, 13 en 14 november vond de Recreatie vakbeurs plaats in Evenementenhal Hardenberg, dé ontmoetingsplek voor recreatieondernemers op zoek naar de nieuwste trends, producten en diensten. We stonden er voor het eerst met onze eigen stand …

Lees meer
Dit zijn wij
07 november 2024

Op maandag 4 november openden we officieel onze eigen vestiging in Paramaribo! Samen met onze nieuwe collega’s en diverse lokale partners vierden we deze bijzondere mijlpaal. We kijken uit naar een waanzinnige toekomst in Suriname, samen met onze partners en collega’s.

Lees meer
Dit zijn wij
29 oktober 2024

Op 4 november openen we met veel enthousiasme onze eigen vestiging in Paramaribo! Carin zal de komende zes maanden haar waardevolle rol als teamleider in Paramaribo vervullen. We spraken met Carin over haar veelbelovende avontuur in Paramaribo. Het interview lees je in dit blog!

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT