skip to Main Content

DIRECT Klantcontact introduceert innovatief customer portal

Laatste update op 7 maart 2019 om 02:54 pm
Leestijd: 2 minuten

ARNHEM – DIRECT Klantcontact, de in Arnhem gevestigde marktleider op het gebied van telefonische antwoordservice en andere bereikbaarheidsdiensten, introduceerde onlangs een innovatief customer portal in combinatie met een app. Opdrachtgevers hebben daardoor hun telefonische assistent altijd direct bij de hand.

Behalve innovatief is het customer portal ook bijzonder gebruiksvriendelijk. Waar klanten tot voor kort nog moesten bellen of mailen om hun beschikbaarheidsstatus te wijzigen, roosters door te geven of hun facturen te bekijken, hoeven ze nu alleen nog maar in te loggen op het customer portal. Ook het wijzigen van contactgegevens of het doorgeven van nieuwe instructies in het script, is via het customer portal een fluitje van een cent. Gegevens die de klant ingeeft in het customer portal of de app, staan bovendien direct in het systeem van DIRECT Klantcontact.

Volledige regie

“Onze klanten hebben daarmee voortaan zelf de volledige regie over de actuele informatie in ons systeem”, aldus Aaltje Cornelies, bedrijfsdirecteur bij DIRECT Klantcontact. “Andere voordelen zijn onder andere dat klanten direct toegang hebben tot de facturen en deze vervolgens in ons portal via iDeal kunnen betalen, en dat ze realtime inzage hebben in alle onderlinge correspondentie.”

Ook via de app

Om het de klanten nóg gemakkelijker te maken, heeft DIRECT Klantcontact tevens een app aan het customer portal gekoppeld. Aaltje Cornelies: “Daardoor kunnen onze klanten voortaan dus ook via hun smartphone of tablet hun beschikbaarheidsstatus en persoonlijke gegevens wijzigen, de berichten lezen van telefoongesprekken die DIRECT Klantcontact voor hen heeft aangenomen en eventuele nieuwtjes checken. Maatwerkscripts beheren wij nog steeds zelf, maar via het customer portal kunnen eenvoudigere scripts ook in een handomdraai gewijzigd worden.”

DIRECT Klantcontact

DIRECT Klantcontact is sinds de oprichting in 1992 uitgegroeid tot een innovatief multichannel contactcenter dat actief is voor ruim 1500 opdrachtgevers. Het bedrijf is onderdeel van DIRECT Service Groep, een solide onderneming die gespecialiseerd is in ondersteunende dienstverlening aan het bedrijfsleven.

Meer weten? Kijk hier.

Back To Top