Advocatuur

Ook bereikbaar tijdens zittingen en de voorbereiding

WIE NEEMT DE HONNEURS WAAR ALS U NIET GESTOORD WILT WORDEN?

U wilt niet gestoord worden wanneer u bezig bent met het schrijven van een lastig verweer, in gesprek gaat met een cliënt of op een zitting aanwezig bent. Maar wie neemt dan de telefoon aan en beantwoord de e-mail? De meeste advocatenkantoren hebben hooguit één receptioniste of secretaresse die met die taak belast is. Wat gebeurt er als u onbereikbaar bent? Dan kunnen zich spoedeisende zaken voordoen of misschien meldt zich een interessante nieuwe klant. Zeker in dat geval wilt u dat de belletjes en berichten direct en adequaat worden afgehandeld. Anders daalt uw reputatie en mist u omzet.

PERMANENTE EN PROFESSIONELE AFHANDELING VAN TELEFOON EN MAIL

DIRECT Klantcontact zorgt dat u altijd bereikbaar bent. Wanneer u niet gestoord wilt worden schakelt u de telefoon simpelweg door naar ons contact center. Daar zitten mensen klaar die we vooraf goed informeren en instrueren. Ze weten wanneer en naar wie ze bellers moeten doorschakelen. U kunt ook aangeven wat de momenten, onderwerpen of cliënten zijn waarvoor u liever een bericht per SMS laat sturen. Ook e-mails met specifieke vragen worden doorgestuurd naar de juiste mensen. En tot slot kunnen we afspraken maken voor terugbellen of bezoek door u of een collega.