skip to Main Content

In de
Advocatuur

Ook bereikbaar tijdens zittingen en voorbereiding

In de
Advocatuur

Ook bereikbaar tijdens zittingen en voorbereiding

Verhoog je
bereikbaarheid

Wie neemt de honneurs waar als je niet gestoord wilt worden?
Je wilt niet gestoord worden wanneer je bezig bent met het schrijven van een lastig verweer, in gesprek gaat met een cliënt of op een zitting aanwezig bent. Maar wie neemt dan de telefoon aan en beantwoord de e-mail? De meeste advocatenkantoren hebben hooguit één receptioniste of secretaresse die met die taak belast is. Wat gebeurt er als je onbereikbaar bent? Dan kunnen zich spoedeisende zaken voordoen of misschien meldt zich een interessante nieuwe klant. Zeker in dat geval wil je dat de belletjes en berichten direct en adequaat worden afgehandeld. Anders daalt je reputatie en mis je omzet.

Permanente en professionele afhandeling van telefoon en mail
DIRECT Klantcontact zorgt dat jouw bedrijf altijd bereikbaar is. Wanneer je niet gestoord wilt worden schakel je de telefoon simpelweg door naar ons contact center. Daar zitten mensen klaar die we vooraf goed informeren en instrueren. Ze weten wanneer en naar wie ze bellers moeten doorschakelen. Je kunt ook aangeven wat de momenten, onderwerpen of cliënten zijn waarvoor je liever een bericht per SMS laat sturen. Ook e-mails met specifieke vragen worden doorgestuurd naar de juiste mensen. En tot slot kunnen we afspraken maken voor terugbellen of bezoek door jou of een collega.

Zo werkt het

Zodra we de samenwerking aangaan, stellen we samen een script op. Hierin staat precies hoe wij de telefoon aannemen, de e-mails beantwoorden en de meldingen afhandelen.

Indien gewenst krijg je de mogelijkheid onze medewerkers persoonlijk een training te geven. Zo weet je 100% zeker dat de afhandeling vlekkeloos gaat verlopen.

Jij schakelt je zakelijke nummer zelf of automatisch door naar een voor jou uniek doorkiesnummer.

Wij beantwoorden de binnenkomende gesprekken met jouw bedrijfsnaam, en wikkelen de zaken geheel volgens jouw instructies af.

Op het moment dat het jou uitkomt ontvang je een overzicht van alle correspondentie via e-mail of sms.

Wat kost het

Kies je abonnement:

Basic
€27,95
per maand
    • Persoonlijke beantwoording
    • Maandag t/m vrijdag
    • 07:00 - 20:00
Plus
€47,95
per maand
    • Persoonlijke beantwoording
    • 7 dagen per week,
    • 24 uur per dag
Premium
€193,50
per maand
  • Persoonlijke beantwoording
  • 7 dagen per week,
  • 24 uur per dag
  • Inclusief 75 gesprekken

De voordelen

Elke dag flexibiliteit
Zelf scripts beheren

Alles duidelijk?
Start direct

Nog vragen?
contact

De kosten van onze dienst zijn volledig afhankelijk van het gekozen pakket en het volume, oftewel het aantal binnenkomende telefoontjes en/of e-mails. Grofweg zijn er vier manieren waarop we onze samenwerking in kunnen richten:

Optie 1: 24/7
Wij vormen 24/7 de externe servicedesk van jouw organisatie. Je hoeft zelf niet meer om te kijken naar de binnenkomende meldingen.

Optie 2: Weekend/nacht
Je schakelt ons in buiten kantoortijden. Overdag neemt jouw eigen servicedesk meldingen aan, ’s nachts en in het weekend doen wij het.

Optie 3: Overflow
Je schakelt ons in bij hoge pieken. Zo voorkom je dat je klanten in de wacht komen te staan bij onverwachte storingen.

Optie 4: Flexibel
Je zet onze servicedesk simpelweg aan wanneer je ons nodig hebt, en uit wanneer je het zelf wel weer even aankunt.

Snel geregeld

Dagelijks opzegbaar

100% flexibel

"We zijn pro-actief, niet afwachtend. We zijn snel en we werken met passie. We zijn betrokken en persoonlijk. We zijn eerlijk en u kunt ons contacten waar en wanneer u ons nodig heeft. Wij zijn DIRECT."

x
Chat met één van onze medewerkers.
Back To Top