Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Met een eigen advocatenkantoor is het een uitdaging om altijd goed bereikbaar te zijn. Cliënten, collega’s, polities of hulpinstanties; je wilt ze te woord staan, maar het komt niet altijd even goed uit. En dat terwijl je als advocaat áltijd gebeld kan worden.

Laat je je telefoon doorschakelen naar DIRECT, dan staat een klantenservice-expert elke beller zakelijk te woord – helemaal volgens jouw instructies. Hij of zij noteert een boodschap, terugbelverzoek, of plant een bezoek in. Je kunt de specialisten van DIRECT Klantcontact inzetten voor het:

Navigeer snel naar

Zakelijk, integer klantcontact met geheimhouding

Jij bent gespecialiseerd in strafrecht, bestuursrecht of civiel recht – wij in klantcontact. Dit pakken we bij DIRECT aan op een schaal die voor veel organisaties gewoonweg niet haalbaar is. In ons kantoor in Arnhem zit dag en nacht een team van klantcontact-experts klaar om klanten te woord te staan. Hiermee zijn wij het aanspreekpunt voor meer dan tweeduizend(!) bedrijven in uiteenlopende branches.

Natuurlijk is geheimhouding voor jou wel een dingetje. Een beller kan immers zeer gevoelige informatie ter sprake brengen. Daarom hebben onze medewerkers allemaal een geheimhoudingsplicht. Dit leggen we in contracten en overeenkomsten vast. Je kan er dus van op aan dat elke klantenservice-expert integer en secuur met informatie omgaat: de inhoud van binnenkomende telefoontjes wordt niet rondgebazuind. Hier gaan we bij DIRECT érg nauwkeurig mee om – ook onze eigen reputatie is ermee gemoeid!

Een samenwerking met DIRECT biedt de volgende voordelen:

  • Je kantoor is altijd bereikbaar – ook wanneer jij niet bereikbaar bent, of niet gestoord wilt worden
  • Jij hebt de regie: of je neemt zelf meteen op – of laat je een telefoontje vijf keer overgaan en dus naar ons doorschakelen
  • Voor een beller is het áltijd alsof die een medewerker van jouw kantoor spreekt: de naam van DIRECT komt nooit ter sprake
  • Train onze medewerkers persoonlijk om zeker te zijn van een vlekkeloze afwikkeling van elk telefoontje en elke e-mail
  • Informatie wordt nooit rondgebazuind: al onze medewerkers hebben een geheimhoudingsplicht

Alle kosten op een rijtje

Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Bijvoorbeeld voor een x-aantal telefoontjes per maand. Met ons goedkoopste abonnement ben je op werkdagen bereikbaar tussen 07.00 en 20.00 uur. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt. Geen kleine lettertjes!

Telefoonservice abonnementen

Basic

Voor de starter

€35,00 p/m

Géén opstartkosten

Plus

Voor de flexibele ondernemer

€60,45 p/m

Géén opstartkosten

Meest gekozen

Smart

Voor de (door)groeier

€162,50 p/m

Géén opstartkosten

Premium

Voor de dag- en nachtopvang

€243,00 p/m

Géén opstartkosten

Alle abonnementen zijn altijd inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Zo werkt het wanneer iemand naar jouw advocatenkantoor belt

  • De telefoon gaat vijf keer bij jou over en wordt hierna automatisch naar ons doorgeschakeld
  • Een DIRECT-medewerker ziet het binnenkomende telefoontje op zijn scherm verschijnen, samen met de bijbehorende instructies die jij hebt gegeven
  • De medewerker neemt de telefoon op met jouw kantoornaam
  • Afhankelijk van jouw instructies, noteert de medewerker een boodschap, terugbelverzoek, of plant de medewerker een afspraak in
  • Je ontvangt een update van de correspondentie via e-mail of sms én in de app

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

De kosten van onze dienst zijn volledig afhankelijk van het gekozen pakket en het volume, oftewel het aantal binnenkomende telefoontjes en/of e-mails. Grofweg zijn er vier manieren waarop we onze samenwerking in kunnen richten:

Optie 1: 24/7
Wij vormen 24/7 de externe servicedesk van jouw organisatie. Je hoeft zelf niet meer om te kijken naar de binnenkomende meldingen.

Optie 2: Weekend/nacht
Je schakelt ons in buiten kantoortijden. Overdag neemt jouw eigen servicedesk meldingen aan, ’s nachts en in het weekend doen wij het.

Optie 3: Overflow
Je schakelt ons in bij hoge pieken. Zo voorkom je dat je klanten in de wacht komen te staan bij onverwachte storingen.

Optie 4: Flexibel
Je zet onze servicedesk simpelweg aan wanneer je ons nodig hebt, en uit wanneer je het zelf wel weer even aankunt.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Ontdek onze diensten

Als advocaat is bereikbaarheid een uitdaging. Zet klantenservice-experts van DIRECT in om jouw telefonische bereikbaarheid te optimaliseren.

Laat ons de belangrijke e-mails beantwoorden op het moment dat jij in de rechtszaal staat.

Biedt extra service en neem drempels weg bij potentiële cliënten.

Maak het contact voor iedereen toegankelijk met de WhatsApp service van DIRECT.

Vergroot de naamsbekendheid van jouw advocatenkantoor door sociale media uit te besteden bij DIRECT. Maak jouw bedrijf toekomstbestendig!

Back To Top