Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Talloze branches, talloze bedrijven. En ook: talloze klanten. Met al die doelgroepen is het klantcontact voor elk bedrijf verschillend. Misschien wordt er in jouw branche heel wat afgebeld. Of misschien mailt, appt of chat je klant liever – iets wat vandaag de dag heel normaal is.

Door het klantcontact goed op je klant aan te laten sluiten, verhoog je de klanttevredenheid. In welke branche je ook zit! Maar de kunde, kennis en capaciteit om te scoren met een laagdrempelige, goed bereikbare klantenservice, heeft niet iedere organisatie in huis.

Handel & Administratie

(Bijna) elk telefoontje binnen 30 seconden beantwoord.

E-commerce

Installatie & techniek

DIRECT zorgt dat je 24/7 bereikbaar bent voor storingen en meer.

Vrijetijdsbesteding

Flexibel op- en afschalen in het hoog- en laagseizoen.

Voor momenten waarop het klantcontact erbij inschiet.

Soms schiet het klantcontact er misschien een beetje bij in. Een telefoon blijft bijvoorbeeld maar rinkelen, omdat het simpelweg te druk is op de werkvloer. Of omdat iedereen net even van kantoor is voor een ommetje.

Omdat zo’n telefoontje zomaar een hele belangrijke kan zijn, is het wel zo fijn als die gewoon wordt opgenomen. Bij DIRECT is klantcontact onze corebusiness. Het is ons vak. Met ons achter de hand, kán je die telefoon gewoon laten rinkelen – zonder dat het je klanten kost.

Scoren op klanttevredenheid.

Klantenservice draait om de doelgroep en haar wensen. Of je klantenkring nu bestaat uit consumenten of zakelijke klanten. Hóé neemt jouw klant het liefst contact met je bedrijf op? Is dat via de telefoon, e-mail, live chat? Of maak je je klant blij als die kan whatsappen, of vragen kan stellen via social media?

En wánneer neemt jouw klant het liefst contact met je bedrijf op? Is dat tijdens werkdagen of in het weekend? Tijdens kantooruren of in de avonduren. Door goed gehoor te geven aan jouw klant, kan je scoren op klanttevredenheid. En een tevreden klant – die vertelt het door!

We helpen jouw klanten alsof het de onze zijn.

Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die binnen jouw organisatie onmogelijk is. Op ons kantoor in Arnhem zitten zo’n honderd klantexperts klaar om jouw klanten te helpen alsof het de onze zijn. Ze helpen vanuit jouw bedrijfsnaam. En dit doen ze nauwgezet volgens jouw instructies.

  • Ruimere openingstijden: met DIRECT ben je ook in de avonden / weekenden bereikbaar
  • Bespaar geld: met DIRECT hoef je geen medewerkers binnen het bedrijf vrij te maken voor klantcontact
  • Bespaar tijd: Met DIRECT hoef je niet meer zelf de klantenservice te beheren
  • Scoor op klanttevredenheid: onze vriendelijke klantenservice-experts helpen jouw klant op een professioneel en efficiënt. Ze beantwoorden vragen, maken reserveringen, en noteren afspraken. Wat we bij DIRECT niet zelf kunnen oplossen, sturen we door naar jou, of we noteren een terugbelverzoek

Met DIRECT ben je 24/7 bereikbaar.

Stel je eens voor dat jouw bedrijf voortaan ook in de avonden, weekenden en op feestdagen bereikbaar is? Deze ruime openingstijden van je klantenservice zorgen niet alleen voor een hogere klanttevredenheid, ook loop je geen klanten meer mis, en los je klachten op – nog voor ze (online) de wereld in zijn geslingerd. Zo houd je de regie over de reputatie van je bedrijf.

Ontdek al onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top