Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

24/7 storingdienst support van ervaren klantcontactspecialisten

Met een 24-uurs storingsdienst ben je op elk moment bereikbaar voor alle vragen van jouw klanten, ook wanneer zij te maken hebben met een plotse storing. Met ondersteuning van onze technische klantcontactspecialisten besteed je jouw storingsdienst deels of in zijn geheel uit en kun je voortaan flexibel op- en afschalen. Je kunt de eerstelijns (en eventueel tweedelijns) ondersteuning geheel naar wens inrichten. Door middel van eerstelijns support worden veelvoorkomende klantvragen en -problemen snel en goed opgelost, waardoor opvolging vaak niet meer nodig is. Zo werken onze specialisten, op verzoek, direct in jouw systemen en kunnen we servicemonteurs aansturen op afstand.   

0
partners waar wij meer dan trots op zijn
0
partners waar wij meer dan trots op zijn

Hoe werkt de 24/7 storingsdienst?

DIRECT Klantcontact is het verlengstuk van jouw bedrijf. Omdat wij jouw instructies zorgvuldig opvolgen, heeft jouw klant niet door dat hij of zij door een externe partij wordt geholpen. Door continue training en onze ruime capaciteit kun jij via ons makkelijk op- en afschalen, zelfs ’s nachts of in het weekend. Zo ben jij 24/7 bereikbaar voor jouw klanten!

  • Uitgebreid onboarding proces 
  • Data gedreven informatie en forecasting 
  • Schaalbare capaciteit 
  • Professionele én veilige systemen 
  • Evaluatie en optimalisatie  

Zodra jij bij ons aan boord stapt, nemen we jouw bedrijf onder de loep en kijken we samen hoe we jouw klanten blij kunnen maken. Op basis van de informatie die jij met ons deelt, ontwikkelen onze specialisten passende scripts en stellen ze, indien gewenst, een bedrijfskenmerkende cursus op voor onze agents. Daarna testen we onze op maat gemaakte service bij jouw klanten en schaven we bij waar nodig om de ideale klantreis te kunnen bieden. Via ‘Mijn DIRECT Klantcontact’ heb jij direct inzage in het contact met jouw klanten en kun jij op ieder moment informatie toevoegen. Regelmatig evalueren we onze service om jouw klanten tevreden te houden.

24/7 bereikbaar

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even heel druk door een plotse storing of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.  

> 60% first time fix

Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.

In jouw systeem verwerkt

De monteur weet direct wat hij moet doen en jij hoeft niet meer naar de melding om te kijken.

De voordelen van 24/7 DIRECT Klantcontact

  • Je kunt je volledig richten op jouw kernactiviteiten, terwijl wij paraat staan tijdens onverwachte piekmomenten of juist voor één urgent geval in de nacht; wij bewegen mee met jouw behoeftes.
  • Jouw klanttevredenheid neemt toe, omdat je op ieder moment een kwalitatieve én waardevolle klantenservice kan bieden.
  • Je hoeft nauwelijks naar een storingsmelding om te kijken, omdat onze opgeleide collega’s veilig in jouw systeem werken en direct een monteur inschakelen of een afspraak inplannen voor jouw klant.
  • Jouw klanten worden geholpen tijdens spontane storingen, ook in het weekend of ’s nachts.
  • Je werkt samen met een partner die onder andere gespecialiseerd is in de installatietechniek- en mobiliteitsbranche, waardoor elke storingsmelding efficiënt afgehandeld wordt.
  • Je bent niet volledig afhankelijk van jouw eigen team voor het beantwoorden van telefoontjes en klachten.
  • Je genereert meer omzet, omdat jouw onderneming draaiende blijft tijdens drukte en tevreden gasten blijven terugkeren.
Mijn DIRECT Klantcontact app

Altijd en overal controle met Mijn DIRECT Klantcontact

Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je zelf de volledige regie over de manier waarop en wanneer wij jouw klanten en relaties te woord staan. Bovendien kun je actuele informatie over het contact direct inzien en beheren.

  • Realtime inzage in alle interne en externe correspondentie
  • Scripts voor je persoonlijke assistent beheren
  • Je eigen beschikbaarheid of die van je collega’s wijzigen

5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden

Met deze 5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden maak je van jouw onderneming een échte bereikbaarheidskampioen. Klanten willen altijd en overal geholpen worden. En dat kan. Download de gratis gids en leggen we het je uit!

  • Grote en kleine oplossingen
  • Beter bereikbaar zonder je personeel te belasten
  • Vandaag nog beginnen

Veelgestelde vragen over de 24/7 storingsdienst

Onder antwoordservice verstaan wij het eenvoudig en snel aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies inkomende telefoongesprekken naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst verstaan we dat we (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door jou aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches. Uiteraard is het ook mogelijk om te werken met een combinatie van de verschillende services.

Onze klantcontactmedewerkers worden continu opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt niet alleen voor jouw branche, maar ook voor andere branches. Door middel van de uitgebreide e-learnings zijn de klantcontactmedewerkers in staat zichzelf verder te ontwikkelen. Deze e-learnings worden aangeboden in een speciale omgeving gemaakt voor de medewerkers. De e-learnings zijn opgebouwd per bedrijf en per branche en zijn onderverdeeld in diverse niveaus. Door middel van het behalen van examens die verwant zijn aan de e-learnings is het mogelijk om door te groeien naar hogere niveaus. Op die manier zal een klantcontactmedewerker altijd kunnen leren en altijd kunnen groeien in kennis.

Wij zetten ons volledig in om jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Binnen 24 uur zitten onze klantcontactmedewerkers voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij de door jou ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.

Uiteraard is het mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Bij elk telefoongesprek dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in Mijn DIRECT Klantcontact. Deze notificatie bieden we ook aan als e-mail update direct in jouw inbox. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Mocht je de wens hebben om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Ontdek hoe andere bedrijven de 24/7 storingsdienst ervaren

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kunnen we je verder helpen? Neem contact op.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top