Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog groei bouwsector

Bouwbedrijven kunnen drukte nauwelijks aan

Laatste update op 25 augustus 2020 om 11:42 am
Leestijd: < 1 minuut

De tien grootste bouwbedrijven van Nederland haalden afgelopen jaar voor drie miljard euro aan orders binnen, 8,5 procent meer dan het jaar ervoor. Ook kleinere aannemers, schilders, timmerbedrijven en stukadoors worden momenteel bedolven onder de nieuwe opdrachten. Hun telefonische bereikbaarheid komt daardoor steeds nadrukkelijker in het geding.

Dat is erg vervelend, want juist in de bouw moet je permanent bereikbaar zijn voor vragen, klachten en calamiteiten. Vandaar dat steeds meer bedrijven in deze sector, van klein tot groot, een beroep doen op de brede dienstverlening van DIRECT Klantcontact.

Werkwijze

De medewerkers van DIRECT Klantcontact beantwoorden de binnenkomende telefoontjes en mails van klanten, partners, bewoners en omwonenden desgewenst 24/7 volgens een vooraf met de opdrachtgever afgesproken protocol. Daarin is onder andere vastgelegd welke gesprekken en mails door de medewerkers zelf afgehandeld kunnen worden, en wie er gebeld moet worden bij storingsmeldingen, klachten of calamiteiten waarbij directe actie vereist is.

Vooral bij grote bouwprojecten hebben de medewerkers van DIRECT Klantontact een lijst met veel gestelde vragen bij de hand, zodat ze de meest vragen van direct betrokkenen of vertegenwoordigers van de pers naar tevredenheid kunnen beantwoorden zonder dat ze daarvoor de opdrachtgever lastig hoeven te vallen. Schademeldingen en eventuele storingen worden rechtstreeks doorgebeld naar de op dat moment dienstdoende verantwoordelijke.

Meer weten over de dienstverlening van DIRECT Klantcontact? Bel vandaag nog met 026 – 373 66 00.

Back To Top