Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
stookseizoen

Het stookseizoen: dit is hoe wij werken in de winter

Laatste update op 13 juli 2023 om 09:46 am
Leestijd: 2 minuten

Uit onderzoek blijkt dat één op de zes huishoudens jaarlijks problemen ervaart met de verwarming. Wanneer de trouwe cv-ketel het even begeeft, dan is het letterlijk in de kou zitten. Een ding is zeker, de dagen zijn korter en worden kouder. Ondanks een ware gascrisis willen we van ons huis een fijn thuis maken. Of we nu willen of niet, de kou is hier en meer dan ooit is het belangrijk om thuis een warme en fijne plek te maken.

Samen met onze relaties streven we er ook dit jaar weer naar om iedereen zo snel mogelijk te helpen en de warmte zo veel mogelijk binnen te houden. Klantsuccessen zijn voor een groot gedeelte gebaseerd op klantprocessen. Dat weten de kundige klantenservicemedewerkers bij DIRECT Klantcontact natuurlijk als geen ander. Deze klantprocessen zijn al ruim van te voren inzichtelijk gemaakt. Onze klantcontactprofessionals zijn tijdig opgeleid om iedereen met technische problemen en vragen te kunnen helpen. Maar hoe ziet zo een voorbereidingsperiode er nou precies uit? Wybe de Groes, Directeur bij DIRECT Klantcontact, geeft graag een kijkje in de keuken van hoe zaken worden geregeld.

Tips voor de start van het stookseizoen

Met ‘het stookseizoen voor de deur’ is het van belang om goed voorbereid de winter in te gaan en te zorgen dat eventuele storingen vroegtijdig en op een gewenst moment verholpen kunnen worden. Om die reden wordt er te alle tijden geadviseerd om al voor het stookseizoen de cv-installatie een keer te laten proefstoken. Door tijdig te testen, komen waarschijnlijk al genoeg mankementen aan het daglicht.

Passende klantcontact ondersteuning voor de installatie- en techniekbranche

Voor veel installatiebedrijven vangen de kundige klantcontactprofessionals van DIRECT Klantcontact tijdig én dagelijks het gehele klantcontact op. Al jarenlang zien we dat installatiebedrijven in de wintermaanden worden overspoeld met storingstelefoontjes.

Te druk bij de eigen klantenservice? Dan vangen wij de zogenoemde ‘overflow aan telefonie’ op. Bij calamiteiten en/of buiten werktijden handelen onze medewerkers altijd direct de melding af of plannen een monteur in, alles conform instructies van de klant. “Inmiddels zijn we ruim 28 jaar actief in de klantcontactbranche en hebben erg veel ervaring op het gebied van installatievraagstukken. Zo weten we ook dat we rond deze periode enorm veel installatievraagstukken doorgeschoven krijgen.”, vertelt Wybe de Groes.

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no-time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Eén vaste contactpersoon
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Lees meer over dit onderwerp:

Back To Top